توپ بادی کودک فروزن intex 58021

intex 58021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
165,000 تومان
کمی صبر کنید...

توپ بادی کودک فروزن intex 58021 طراحی بی نقص و جذاب دارد که فانتزی بوده و می تواند در نظر کودکان بهترین گزینه به حساب بیاید. این توپ بادی محصولی بادی است که به عنوان ایجاد تفریحات مختلف هم در محیط های خشکی و هم در محیط هایی که دارای آب های آرام می باشند مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند لحظات خوشی را برای کودکان رقم بزند. این محصول بادی توخالی است و با ضخامت زیادی ساخته شده است تا به سرعت دچار آسیب نمی شود و می تواند دارای طول عمر و سازگاری بالا باشد. این محصول در برابر ضربه های محکم نیز مقاومت دارد و بدنه ای غیر قابل نفوذ نسبت به آب و رطوبت دارد و می تواند بر روی سطح آب به صورت شناور و بی وزن قرار گیرد. از این رو برترین نمونه از محصولات بادی است که امروزه افراد به آن نیاز دارند و در نتیجه در تمامی تفریحات مختلف خود آن را مورد استفاده قرار می دهند.

خرید توپ بادی کودک فروزن ارزان

محصول مورد نظر وزن کمی دارد و در حالت جمع آوری شده ابعاد کمی را به خود می گیرد و می تواند فضای کمی را نیز اشغال کند. به همین خاطر است که شرایط برای به همراه داشتن این محصول در مسافرت و گردش مهیا است و بدون مشکل می توان آن را با خود مورد استفاده آسان قرار داد. طراحی رویه محصول از طرح های انیمیشنی می باشد که مورد توجه کودکان دختر قرار گرفته است. بنابراین می توان آن را به عنوان هدیه برای کودکان دختر خریداری کرد و موجب شوق و نشاط آن ها شد و برای داشتن موقعیت دلخواه در محیط های آبی و یا خشکی مورد استفاده آسان قرار داد. با توجه به کیفیت بالا و طراحی به روز و شیک در این محصول افراد می توانند آن را از فروشگاه ایران اینتکس خریداری کنند و از قیمت مناسب آن نیز بهره مند شوند.

فروش توپ بادی کودک طرح انیمیشن فروزن

 نوع تفریحی
 قطر 51 سانتی متر
 طرح فروزن
 وزن 100 گرم
 جنس PVC
 ضخانت بدنه 0.28 میلیمتر
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر شرایطی
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...