توپ بادی کودک طرح پرنسس دیزنی

bestway 91042 princes

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
175,000 تومان

توپ بادی کودک طرح پرنسس دیزنی یکی از جدید ترین توپ های بادی تولید شده توسط کمپانی بست وی می باشد که با طرح و نقش زیبا و جدید روانه بازار شده است. این محصول همان طور که داخل تصاویر هم قابل رویت است برگرفته از طرح پرنسس های مختلف کمپانی دیزنی می باشد که در کنار رنگ صورتی و زیبایی که دارد باعث شده تا مشتریان یک توپ بادی خاص و جدید را در اختیار داشته باشند. در همین رابطه باید اشاره کنیم که قطعا کودکان دختر می توانند ارتباط مطلوب تری با این توپ برقرار کنند زیرا تصاویر نقش بسته بر روی این توپ می تواند در نوع خود بسیار جالب و جذاب باشد. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این توپ بادی از نظر جنس و کیفیت نیز ساختاری از نوع PVC دارد که ضخامت فوق العاده ای داشته و از این نظر نیز شما می توانید با خیال راحت این محصول را تهیه کرده و از آن استفاده کنید.

فروش توپ بادی کودک پرنسس ارزان قیمت

هم چنین توپ بادی کودک طرح پرنسس دیزنی هیچ گونه پلیسه و یا پس دادن رنگ ندارد و همین عامل سبب شده تا یک کالای خاص و جذاب را در اختیار داشته باشید که به بهترین شکل ممکن می تواند باعث تفریح و سرگرمی کودک شده و هیچ گونه آسیبی برای فرزندان شما نداشته باشد. علاوه بر این ها برای راه اندازی این توپ بادی نیز شما تنها نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت که به سادگی و از طریق تنها دریچه باد نقش بسته بر روی این محصول امکان باد کردن و یا خالی کردن باد داخلی این توپ را خواهید داشت. تمامی این خصوصیات باعث شده تا با بهترین قیمت ممکن بتوانید این توپ بادی زیبا را از سایت فروشگاه اینتکس ایران خریداری نمایید.

خرید توپ بادی کودک طرح پرنسس دیزنی برند بست وی

 نوع گرد
 قطر 51 سانتی متر
 طرح محصول پرنسس دیزنی
 وزن 140 گرم
 جنس وینیل
 رده سنیبالای دو سال
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...