توپ بادی کودک طرح هاوایی

59040

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
115,000 تومان

توپ بادی کودک طرح هاوایی از سری محصولات منحصر به فرد و خاصی می باشد که قطعا برای بازی و تفریح کودکان بهترین گزینه به شمار می رود. شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که به وسیله این توپ بادی کودکان خود را شاد کنید. اگر بخواهیم در رابطه با ویژگی های این توپ بادی با شما صحبت کنیم در ابتدا باید اشاره داشته باشیم که این محصول ساختاری شفاف دارد و بر روی آن نیز یک سری تصاویر نقش بسته است که همین عامل باعث جذابیت دو چندان این محصول شده است. در همین رابطه باید اشاره کنیم که طرح هایی نظیر فلامینگو ، هندوانه ، بستنی و موارد دیگر به زیبایی هر چه تمام تر و به صورت فانتزی بر روی این محصول نقش بسته اند که این عامل باعث شده تا زیبایی فوق العاده ای را در این توپ بادی شاهد باشیم.

خرید توپ بادی کودک طرح هاوایی

هم چنین باید اشاره داشته باشیم که راه اندازی توپ بادی کودک طرح هاوایی هم کاری ساده و آسان می باشد. در واقع شما می توانید به راحتی با در اختیار داشتن یک پمپ باد کوچک که به صورت مجزا می توانید آن را تهیه کنید ، اقدام به راه اندازی و باد کردن این محصول کنید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این توپ بادی بدون پس دادن رنگ تولید و ارائه شده است و بدون نگرانی از بابت آسیب دیدن کودک شما می توانید از آن استفاده کرده و لذت ببرید. با در نظر گرفتن این توضیحات شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که هم اکنون این توپ بادی جذاب را از سایت فروشگاه اینتکس ایران با بهترین قیمت ممکن تهیه نمایید.

فروش توپ بادی کودک طرح هاوایی ارزان قیمت

نوع گرد
 قطر 51 سانتی متر
قابلیت استفاده در آب دارد
 وزن 100 گرم
 جنس وینیل
 رده سنی بالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

الهام شهبازی

سلام من این توپ رو سفارش دادم اما وقتی ب دستم رسید بر خلاف تصورم از کیفیت و اصالت محصولات اینتکس، قطرش حتی ۳۰ سانت هم نمیشه
دیگه هیچوقت خرید نمیکنم

472 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

سلام وقت بخیر
این محصول همانطور که روی بسته بندیش هم درج شده قطر 51 سانتی متر داره و از نظر ابعاد هم دقیقا همین 51 سانتی متر هست و مشکلی از این بابت نداره

472 روز پیش ارسال پاسخ