توپ بادی کودک طرح ماشین ها intex 58053

intex 58053

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
95,000 تومان

توپ بادی کودک طرح ماشین ها intex 58053 به دلیل داشتن طرح پر طرفدار و منحصر به فردی که دارد پر فروش است و مورد توجه کودکان قرار می گیرد. انیمیشن ماشین ها مورد توجه کودکان پسر قرار گرفته است و در نتیجه طراحان محصولات بادی محصولات مورد استفاده کودکان را مطابق با چنین سلیقه ای ساخته اند. در نتیجه می توان این توپ بادی را برای کودکان پسر خریداری کرد و برای آن ها ایجاد مزیت نمود. محصول مورد نظر دارای طرح فانتزی و جذاب است که بدون تغییر رویه محصول را ایجاد کرده است و می تواند زیبایی های آن را شامل شود. بدنه ساده و گرد توپ بادی به دلیل وجود این طرح محبوب شده است و در نتیجه جزو وسایل بادی است که در زمان رفتن به گردش و مسافرت می توان از آن بهره مند شد و از داشتن آن لذت برد.

توپ بادی کودک طرح ماشین ها

بدنه بادی و کم وزن محصول برای جا به جایی آسان ساخته شده است و ایجاد سازگاری کرده است. در نتیجه هر یک از کسانی که خرید محصول را انجام می دهند می توانند به راحتی محصول دلخواه خود را به راحتی داشته باشند و در زمان رفتن به مسافرت و گردش استفاده کنند. توپ بادی علاوه بر وزن کم و قابلیت حمل آسان ایجاد بدنه ای ضد حساسیت کرده است تا کودکان با پوست های حساس بتوانند از وجود آن بهره مند شوند و دچار هیچ مشکلی نشوند. دریچه ای که برای راه اندازی محصول در نظر گرفته شده است محلی برای اتصال پمپ باد می باشد که در نتیجه می توان به راحتی بدنه را راه اندازی کرد و از وجود آن لذت برد. هر یک از کسانی که تمایل به خرید یک محصول جذاب و حرفه ای برای کودکان را دارند که در روز های تابستانی آن ها را سرگرم کنند می توانند توپ بادی کودک طرح ماشین ها intex 58053 را از فروشگاه اینتکس خریداری کنند.

خرید توپ بادی کودک طرح ماشین ها اینتکس

نوع گرد
 قطر 61 سانتی متر
قابلیت استفاده در آب دارد
 وزن 130 گرم
 جنس وینیل
 رده سنی بالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...