توپ بادی کودک طرح شیر شاه

58046

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
220,000 تومان
کمی صبر کنید...

توپ بادی کودک طرح شیر شاه محصولی ایده آل و طرح دار است که قطعا برای بازی و تفریح کودکان بهترین گزینه به شمار می رود. شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که با توجه به ظاهری که این توپ بادی دارد به بهترین شکل ممکن محصولی جذاب را در اختیار فرزند خود قرار دهید تا با آن مشغول بازی و تفریح شود. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این توپ بادی در حقیقت برگرفته از طرح انیمیشن محبوب Lion King می باشد که برای کودکان بسیار مهیج و زیبا می باشد. این توپ دو طرح مختلف دارد و بر روی آن نیز رنگ های شاد و جذابی نقش بسته است که قطعا می تواند بهترین گزینه برای بازی به شمار رفته و در روحیه کودک نیز اثرگذار خواهد بود.

خرید توپ بادی کودک طرح شیر شاه ارزان قیمت

دیگر نکته ای که باید در رابطه با توپ بادی کودک طرح شیر شاه به آن اشاره کنیم قطر این توپ می باشد که 61 سانتی متر بوده و فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد. علاوه بر این ها باکس این توپ نیز بسیار سبک وزن و کوچک بوده و به ساده ترین شکل ممکن این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد که آن را حمل و جا به جا کنید. هم چنین راه اندازی این محصول با کوچک ترین سایز پمپ های بادی اینتکس نیز امکان پذیر بوده و زمان زیادی نمی خواهد. قیمت ارزان ، جنس بدنه عالی و هم چنین ساختار شیک و باکیفیتی که این توپ بادی دارد قطعا باعث خواهد شد که شما این محصول را از سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس ایران خریداری کرده و لذت ببرید.

فروش توپ بادی کودک شیر شاه اینتکس

 نوع گرد
 قطر 61 سانتی متر
 رنگبندی داخلیمتنوع
 وزن 50 گرم
 جنس PVC
 ضخانت بدنه 0.23 میلیمتر
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...