توپ بادی کودک شش پر

59030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,000 تومان
کمی صبر کنید...

توپ بادی کودک شش پر محصولی ساده و در عین حال پرطرفدار می باشد که با توجه به ظاهر جذاب و ایده آلی که دارد قطعا برای تمام سلیقه ها مناسب و ایده آل خواهد بود. در همین رابطه باید ابتدا اشاره داشته باشیم که این توپ بادی با بهره گیری از ساختاری با رنگ های آبی ، زرد ، صورتی و سفید تولید و عرضه شده است که این عامل باعث شده تا شما یک جلوه ساده را در واقع مشاهده نمایید. پیاده سازی این رنگ ها و کنار هم قرار گرفتن آن ها نیز به این صورت است که یکی در میان رنگ سفید را می توانید روی لایه های رنگی مشاهده نمایید. این محصول دارای قطر 61 سانتی متر می باشد که قطری ایده آل و مناسب بوده و به ساده ترین شکل ممکن شما این مزیت را دارید که این محصول را باد کرده و در اختیار فرزند خود قرار دهید.

خرید توپ بادی کودک شش پر اینتکس

علاوه بر این ها از توپ بادی کودک شش پر شما می توانید در داخل منزل ، اتاق خواب کودک و یا حتی بر روی آب هم استفاده کرده و لذت تفریح با این توپ بادی جذاب را به بهترین شکل ممکن تجربه کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول نیز بحث عدم پس دادن رنگ در این محصول خواهد بود به این صورت که شما دیگر نگران آسیب های احتمالی و یا تغییر رنگ این محصول به هیچ عنوان نخواهید بود. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که سبک وزن بودن و اشغال فضای کم توسط این کالا در داخل بسته بندی نیز از دیگر خصوصیات این محصول به شمار می رود. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش از نمایندگی اینتکس ایران برای شما عزیزان فراهم خواهد بود.

فروش توپ بادی کودک شش پر جدید ارزان قیمت

نوع گرد
 قطر 61 سانتی متر
قابلیت استفاده در آب دارد
 وزن 130 گرم
 جنس وینیل
 رده سنی بالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...