توپ بادی والیبال کودک صورتی 31004

Bestway 31004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
175,000 تومان

توپ بادی والیبال کودک صورتی 31004 طراحی زیبا و جذابی دارد تا افراد بتوانند نسبت به خرید آن برای کودکان اقدام کنند و آن ها را مشتاق به بازی و سرگرمی نمایند. این توپ بادی دارای رنگ صورتی است که اغلب کودکان دختر به آن تمایل دارند و نسبت به خرید محصول اقدام می کنند. این توپ بادی بدنه ای بادی و توخالی دارد که وزن کم دارد و می توان به راحتی مورد استفاده کودکان قرار گیرد. با توجه به ابعاد بزرگی که دارد وزن آن کم است و می تواند به راحتی حمل و نقل و جا به جا شود. این توپ بادی بهترین وسیله برای تفریحات کودکان می باشد که می توانند در محیط های آبی از آن لذت ببرند و در نتیجه تایم طولانی را در کنار والدین خود در داخل استخر بگذرانند. به همین خاطر است که بدنه بادی و توخالی محصول مزیت های زیادی را ایجاد کرده است و می توان از آن لذت برد. این محصول با بهترین مواد اولیه ساخته شده است که از نوع وینیل با کیفیت می باشد و قابلیت ضد حساسیت را نیز دارد تا کودکان بتوانند بدون آسیب و مشکل از آن استفاده کنند و دچار عارضه پوستی نشوند.

خرید توپ بادی والیبال کودک صورتی

این توپ بادی به صورت خالی بودن از باد حمل و نقل و جا به جا می شود و می تواند به وسیله پمپ باد راه اندازی شود. پمپ باد به راحتی بدنه را در کم ترین زمان راه اندازی می کند و باد مورد نیاز را وارد بدنه می کند. به همین خاطر است که سازگاری های زیادی دارد و می توان از وجود آن بهره کافی را برد. این وسیله کاربردی و پر مزیت پر فروش و منحصر به فرد است و تمامی افراد تمایل به خرید آن دارند و می توانند برای فرزندان خود بهترین تایم تفریحی را ایجاد سازند. هر یک از کسانی که تمایل به خرید توپ بادی والیبال کودک صورتی 31004 دارند می توانند محصول را با قیمت مناسب از نمایندگی اینتکس سفارش دهند.

فروش توپ بادی کودک مدل 31004

نوع گرد
 قطر 41 سانتی متر
 طرح توپ والیبال
 وزن 80 گرم
 جنس وینیل
 رده سنیبالای دو سال
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...