توپ بادی فوتبال کودک 31004

Bestway 31004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
175,000 تومان

توپ بادی فوتبال کودک 31004 یکی از وسایل بادی هایی می باشد که برای کودکان مهیج است و به وسیله آن می توانند تفریحات مورد علاقه خود را انجام دهند. این محصول هم از نظر کاربردی در درجه مهمی قرار دارد و هم از نظر کیفیت و مرغوبیت بدنه سازگاری زیادی را ایجاد کرده است. طرح ارائه شده از آن نیز به شکل توپ فوتبال می باشد که محبوبیت زیادی ایجاد کرده است و در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن بهره مند شد. کودکان در رده سنی بالای دو سال می توانند به همراه والدین خود مشغول بازی و سرگرمی شوند و بتوانند در مکان های مختلف که خشکی و آب می باشد از داشتن توپ بادی لذت ببرند. این محصول از نظر کیفیت با محیط های مختلف سازگاری دارد و دارای بدنه ای ضخیم می باشد و می تواند در برابر فشار و ساییدگی مقاومت داشته باشد.

خرید توپ بادی فوتبال کودک

به همین خاطر است که توپ بادی محبوبیت زیادی دارد و جزو پر فروش ترین وسایل بادی برای داشتن تفریحات تابستانه می باشد. محصول مورد نظر برند و اصل است که ساخت شرکت معتبر بست وی می باشد و می تواند بهترین اوقات را برای افراد رقم بزند. طراحی محصول نیز به گونه ای حرفه ای و منحصر به فرد می باشد که بدون پس دادن رنگ می تواند کاربرد خود را به نمایش بگذارد و مورد استفاده و بهره برداری افراد قرار گیرد. با این وجود است که بدنه مقاومت زیادی از خود نشان می دهد و می توان آن را به راحتی و با خیالی آسوده مورد استفاده قرار داد. توپ بادی وسیله ای لازم و پر کاربرد در موقعیت های مختلف می باشد که کودکان بیش تر به آن علاقه دارند و در نتیجه می توانند بهترین تفریحات را در اوقات فراغت داشته باشند. هر یک از کسانی که تمایل به خرید توپ بادی فوتبال کودک 31004 دارند می توانند محصول را از فروشگاه اینتکس ایران خریداری نمایند.

توپ بادی طرح فوتبال بست وی مدل 31004

نوع گرد
 قطر 41 سانتی متر
 طرح توپ فوتبال
 وزن 80 گرم
 جنس وینیل
 رده سنیبالای دو سال
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...