توپ بادی شاین دار طلایی intex 58070

intex 58070

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان

اگر به دنبال خرید یک توپ و یا اسباب بازی بادی هستید ، توپ بادی شاین دار طلایی intex 58070 یکی از محصولات جدید و جذابی است که می تواند جزو گزینه های فوق العاده برای خرید شما به شمار رود. در واقع طراحی این محصول به گونه ای شکل گرفته است که هم برای کودک هم برای بزرگسالان می تواند جذاب و هیجان انگیز باشد. فضای داخلی این توپ بادی به گونه ای شکل گرفته است که شما می توانید ساختار اکلیلی و شاین دار را به زیبایی هر چه تمام تر داخل این محصول مشاهده کنید. در واقع این شاین دار بودن محصول باعث شده تا مشتریان بتوانند با خیالی راحت و آسوده بتوانند از این توپ بادی استفاده کنند. این مواد داخلی نیز متحرک بوده و با پرتاب توپ این موارد نیز جا به جا خواهد شد.

توپ بادی شاین دار طلایی intex 58070 | اینتکس ایران

دیگر خصوصیت خوبی که توپ بادی شاین دار طلایی intex 58070 داراست بحث رنگ طلایی این محصول است که به زیبایی هر چه تمام تر شکل گرفته است. وزن کم این توپ بادی در کنار ابعاد استاندارد و فوق العاده ای که دارد باعث شده تا با اطمینان خاطر بتوانید دست به خرید این محصول بزنید. هم چنین باید اشاره کنیم که این توپ بادی به سادگی هر چه تمام تر راه اندازی می شود و شما می توانید با یک عدد پمپ باد در سریع ترین زمان ممکن این محصول را باد کرده و از آن استفاده کنید. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید این توپ بادی با کیفیت از سایت نمایندگی اینتکس ایران به ثبت برسانید.

خرید توپ بادی شاین دار اینتکس | اینتکس ایران

 نوع گرد
 قطر 51 سانتی متر
 طراحی داخلی اکلیلی طلایی
 وزن 316 گرم
 جنس وینیل
 رده سنیبالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...