توپ بادی شاین دار صورتی intex 58070

intex 58070

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان

توپ بادی شاین دار صورتی intex 58070 هم جزو اسباب بازی های جدیدی است که به صورت بادی و با طراحی شیک و زیبا تولید و عرضه شده و سبب شده تا افرادی که قصد خرید یک توپ بادی برای بازی کودکان را دارند بتوانند با خیالی راحت و آسوده از این محصول استفاده کرده و لذت ببرند. در همین راستا باید اشاره داشته باشیم که این توپ بادی ساختاری کاملا گرد و یکدست را دارد که این ساختار در کنار بدنه اصلی شفاف این محصول باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید یک جلوه جذاب و مهیج را در اختیار داشته باشید. هم چنین باید اشاره کنیم که این بدنه شفاف در کنار ساختار اکلیلی و شاین دار این محصول باعث شده تا یک طراحی فوق العاده را در این محصول مشاهده کنیم. در کنار این نکات شما می توانید مشاهده کنید که این توپ بادی دارای یک عدد دریچه باد می باشد که به راحتی می توانید از طریق این دریچه باد و با در اختیار داشتن یک عدد پمپ باد به سادگی اقدام به باد کردن این کالا کنید.

توپ بادی شاین دار صورتی intex 58070 | اینتکس ایران

در کنار این موارد شما می توانید مشاهده کنید که توپ بادی شاین دار صورتی intex 58070 ساختاری دارد که بدون هیچ گونه پس دادن رنگ و پلیسه شکل گرفته است و در واقع هیچ گونه آسیبی برای کودکان نخواهد داشت که مزیت مهم این توپ بادی هم به شمار می رود. هم چنین شما باید به این مسئله نیز توجه داشته باشید که این توپ بادی دارای وزن بسیار کمی هم می باشد که قطعا در برخورد توپ باد بدن کودک هیچگونه ضرر یا آسیبی را به او وارد نخواهد کرد. با در نظر گرفتن تمامی این توضیحات و با مشاهده دیگر موارد مربوط به این توپ بادی ، امکان خرید و ثبت سفارش این محصول از سایت فروشگاه اینتکس ایران با قیمت عالی برای شما عزیزان فراهم خواهد بود.

خرید توپ بادی مدل intex 58070 | اینتکس ایران

 نوع گرد
 قطر 51 سانتی متر
 طراحی داخلی اکلیلی صورتی
 وزن 316 گرم
 جنس وینیل
 رده سنیبالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...