توپ بادی بست وی طرح دخترانه Bestway 91042

Bestway 91042

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
200,000 تومان

توپ بادی بست وی طرح دخترانه Bestway 91042 پر فروش ترین محصول بادی درطی سال های اخیر بوده است که طرفداران زیادی دارد. به این صورت که تمامی افراد تمایل به استفاده کردن از آن را دارند و برای فرزندان خود آن را تهیه می کنند. توپ بادی محصولی مهیج است که با آن امکان توپ بازی در محیط های آبی ایجاد می شود. همچنین از زیبایی چشمگیری نیز برخوردار می باشد که به نوبه خود حائز اهمیت است. توپ بادی را شرکت بست وی تولید کرده است و از بدنه ای با کیفیت برخوردار می باشد.

توپ بادی بست وی طرح دخترانه Bestway 91042 | اینتکس ایران

 این بدنه با کیفیت دارای ضخامت است و در نتیجه می توان نسبت به خرید آن اقدام نمود. به دلیل داشتن استحکام و ضخامت این محصول مورد توجه والدین قرار گرفته است تا با تهیه آن امکان داشتن انواع تفریحات مهیج برای کودکان مهیا می شود. به این صورت بدنه در مقابل ضربه و برخورد از خود مقاومت بالایی ایجاد می کند که در نهایت می توان به داشتن آن اقدام نمود. توپ بادی رنگبندی شادی دارد که غیر قابل تغییر است. در صورت استفاده مداوم از آن در محیط های آبی بدنه تغییر رنگ نخواهد داد و در نتیجه می تواند ظاهری ثابت داشته باشد. امکان استفاده از محصول در خشکی نیز وجود دارد اما تنها باید نسبت به جلوگیری از برخورد اشیاء تیز به محصول در چنین محیط هایی مراقبت داشت تا در نتیجه بتوان محصولی با طول عمر بالا را با قیمت مناسب به دست آورد . برای خرید محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

توپ بادی بست وی طرح دخترانه مدل Bestway 91042 | اینتکس ایران

 نوع طرح دار
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 94 سانتی متر
 وزن 600 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کفآب
 شرکت تولید کنندهبست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...