توپ بادی با قطر بزرگ Intex 59065

Intex 59065

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,000 تومان

توپ بادی با قطر بزرگ Intex 59065 یکی از بزرگ ترین توپ هایی است که برای بزرگسالان ساخته شده است و سبب ایجاد انواع تفریحات مهیج می شود. محصول مورد نظر از بدنه ای با کیفیت برخوردار است که در نتیجه طول عمر بالایی دارد و سازگار با محیط خواهد بود. از این رو می توان آن را در شرایط مختلف مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. توپ بادی دارای بزرگ ترین قطر است که برای چنین محصولاتی در نظر گرفته می شود. طراحی شیک محصول که تشکیل شده از رنگبندی متنوع و رنگارنگ می باشد موجب جلب رضایت مشتری شده است و متقاضیان آن را افزایش می دهد. بنابراین می توان آن را به عنوان هدیه نیز خریداری کرد و فرد مورد نظر را غافلگیر نمود.

توپ بادی با قطر بزرگ Intex 59065 | اینتکس ایران

 این محصول وزن کمی دارد بنابراین در زمان استفاده هیچ گونه مشکلی برای استفاده کنندگان ایجاد نخواهد کرد. از این رو به راحتی نیز حمل و نقل می شود و در تمامی گردش ها و مسافرت ها مورد استفاده قرار می گیرد. توپ بادی بدنه ضخیمی دارد که در برابر برخورد و ضربه سازگاری زیادی از خود نشان می دهد. در نتیجه می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد و با رغبت زیاد آن را مورد استفاده قرار داد. کسانی که قصد خرید این نمونه از محصولات بادی و مهیج را دارند به راحتی می توانند آن را به دست آورند. چرا که محصول از قیمت ارزان برخوردار است و در نمایندگی اینتکس به فروش می رسد.

خرید توپ بادی با قطر بزرگ Intex 59065 | اینتکس ایران

 نوع گرد
 قطر 107 سانتی متر
 رنگبندی داخلی قرمز ، آبی ، سبز ، زرد
 وزن 500 گرم
 جنس پلاستیک PVC نرم
 ضخانت بدنه 0.23 میلیمتر
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...