توپ بادی استخری 50 تایی

Toop 50 Taei

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
95,000 تومان
کمی صبر کنید...

توپ بادی استخری 50 تایی یکی از سری اسباب بازی ها و وسایل بازی بادی می باشد که قطعا می تواند باعث شود تا کودکان در یک محیط ایده آل به وسیله این توپ های بادی به بازی و تفریح بپردازند. همان طور که در داخل تصاویر این محصول نیز قابل رویت است این توپ های بادی در سایزهای یکسان و در رنگ های مختلفی ارائه شده اند که این نکته باعث شده تا کودک بتواند به بهترین شکل ممکن به وسیله این توپ های بادی بازی کند. نکته مهم دیگر در رابطه با این توپ های بادی وزن کم این محصولات است به این صورت که شما می توانید بدون نگرانی از بابت آسیب دیدن و یا برخورد این توپ ها به بدن و یا صورت کودک خود از این محصول استفاده کرده و لذت ببرید.

توپ بادی استخری 50 تایی | اینتکس ایران

دیگر مسئله ای که باید در رابطه با توپ بادی استخری 50 تایی عنوان کنیم بحث عدم پس دادن رنگ این محصولات می باشد به این صورت که اگر کودک این توپ ها را وارد دهان خود کند هم هیچ گونه نگرانی از بابت سلامت کودک خود نخواهید داشت. عدم پلیسه در این توپ های بادی هم دیگر ویژگی منحصر به فرد این محصول به شمار می رود که قطعا برای خرید و ثبت سفارش شما نکته تاثیرگذاری خواهد بود. با توجه به این نکات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش از طریق سایت فروشگاه اینتکس در ایران برای شما فراهم خواهد بود.

خرید توپ بادی استخری 50 تایی ارزان | اینتکس ایران

 نوع گرد
 قطر 7 سانتی متر
 رنگبندی قرمز ، آبی ، سبز ، زرد
 وزن 700 گرم
 جنس پلاستیک منعطف
 تعداد 50 عدد
 شرکت تولید کننده اینتکس ایران
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه تور مخصوص حمل

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...