تخت بادی و تشک بادی از نظر برخی جهات با یکدیگر شباهت دارند و برخی افراد این دو را در یک دست بندی قرار می دهند اما به طور کلی این دو محصولاتی مجزا از هم می باشند که در موقعیت های مختلف دارای مزیت هستند و می توان از بهترین نوع آن بهره کافی را برد. تخت بادی و تشک بادی از نظر این که برای رسیدن به آرامش در افراد می باشند شباهت دارند و همچنین فضایی را ایجاد می کنند که بتوان بر روی آن ساعات خوشی را سپری کرد و به استراحت و آرامش پرداخت. در نتیجه می توان با خیالی آسوده از داشتن محصولات این چنینی لذت برد و آن را در مکان های مختلف مورد بهره برداری قرار داد. تخت بادی بدنه های بزرگ با ارتفاع زیاد را شامل می شود و آن دسته از محصولات که ارتفاع کمی دارند نیز در گروه تشک بادی قرار دارند.

از نظر شباهت این دو می توان به بدنه تاشو قابل حمل آن ها اشاره داشت که فضای کمی را اشغال می کند و در ساک حمل قرار می گیرد و با افراد در مسافرت و گردش همراه می شود. افرادی که بیش تر به مسافرت می روند از این دو محصول به عنوان یک محصول ضروری برای استراحت و آرامش یاد می کنند و می توانند بهترین اوقات را برای خود رقم بزنند. ابعاد و اندازه تشکیل دهنده این محصول نیز ظرفیت های تک نفره و دو نفره را شامل می شود تا بتوان بر حسب موقعیت و شرایط خود گزینه ای دلخواه را انتخاب کرد و نسبت به خرید آن اقدام نمود. تخت بادی و تشک بادی محصولاتی با وزن کم می باشند تا قابلیت حمل و نقل و جا به جایی آن ها آسان باشد و در نهایت بتوان با توجه به موقعیت خود نسبت به استفاده از آن ها اقدام کرد و محصول را با توجه به مزیت های زیاد خریداری کرد. تفاوت های موجود در تخت بادی و تشک بادی به شرح زیر می باشد:

خرید تخت بادی و تشک بادی ارزان

تفاوت ساختاری تخت بادی و تشک بادی

طراحی این دو محصول شباهت زیادی به هم دارد اما با کسب اطلاعات بیش تر در خصوص محصول و ساختار آن می توان راجب به تفاوت های موجود در این دو نیز آگاهی پیدا کرد تا انتخابی درست در این زمینه داشت. تفاوت این دو در ساختار مشاهده می شود به طوری که بدنه از نظر داخلی در تشک بادی توخالی است که با باد شدن بزرگ می شود و ساختاری با استحکام و محکم به وجود می آید تا بتوان بر روی آن قرار گرفت و به استفاده کردن از آن اقدام کرد. تخت بادی در داخل خود شامل ساختاری سلولی است که ساختاری منظم و یک اندازه می باشد که کنار هم قرار گرفته و تشکیل تخت بادی را داده اند. زمانی که افراد تمایل به راه اندازی محصول دارند می توانند به وسیله باد کردن ساختار های سلولی را متورم کنند و در نهایت موجب باد شدن و محکم شدن بدنه بشوند.

ساختار سلولی با تورم توانسته استحکام زیادی ایجاد کند و محکم ترین حالت ممکن را به خود گیرد. در نتیجه موقعیت برای قرار گیری افراد بر روی این سطح طبی و راحتی برقرار می شود و می توان از آن بهره مند شد. بدنه محصول دارای قابلیت فایبرتک می باشد که به دلیل وجود ساختار سلولی است. قابلیت فایبرتک در واقع قابلیتی است که در زمان قرار گیری افراد بر روی بدنه محصول ایجاد فرو رفتگی نمی کند و می تواند به شکل اولیه باقی بماند. در نتیجه هم طبی خواهد بود و هم راحتی زیادی را برای کمر و ستون فقرات مهیا می کند. تخت های بادی دارای ارتفاع زیاد می باشند تا بتوان آن ها را جایگزین تخت خواب های دیگر کرد و از آن ها بهره کافی را برد. اما تشک بادی ارتفاع کمی دارد و می تواند به عنوان یک وسیله همراه در موقعیت های مختلف جهت استراحت و یا حتی خواب مورد استفاده قرار گیرد.

این محصولات در تنوع رنگبندی و طراحی می باشند و می توانند بهترین لحظات را برای علاقه مندان رقم بزنند. در نتیجه افراد توانایی خرید هر یک از موارد دلخواه خود را دارند و می توانند محصولی مطابق با سلیقه خود را مورد بررسی قرار دهند. خرید هر کدام از این محصولات از نمایندگی محصولات بادی صورت می گیرد که محصولات بادی طبی را ارائه می دارند.

تفاوت تخت بادی و تشک بادی

تفاوت تشک بادی و تخت بادی در راه اندازی

از آن جایی که محصولات عنوان شده از سری وسایل طبی و بادی می باشند همواره با یک وسیله باید باد شوند تا بدنه آماده بهره برداری گردد و بتوان از داشتن آن نهایت استفاده های لازم را به عمل آورد. این محصولات برای استفاده میزان باد معینی نیاز دارند که هم محصول برای استفاده  آماده شود و هم بتوان از بروز ترکیدگی ناشی از باد کردن زیاد جلوگیری کرد. از این رو نیاز به وسیله ای کاربردی و منحصر به فرد است تا تمامی این شرایط را مهیا کند و بتوان از داشتن تخت بادی و تشک بادی در طی سال های زیاد بهره مند شد. این دو محصول در نحوه راه اندازی نیز با یکدیگر تفاوت دارند و با روش های مختلف راه اندازی می شود.

اغلب تخت های بادی یا به عبارتی تمامی آن ها دارای پمپ باد برقی سرخود و یا شارژی در داخل خود می باشند که کار راه اندازی بدنه را انجام می دهد. این نحوه راه اندازی آسان ترین نوع می باشد که به وسیله پمپ داخل خود محصول بادی راه اندازی صورت می گیرد. به این ترتیب می توان محصول را به وسیله کابل به برق متصل کرد و سپس کار متورم شدن ساختار سلولی را آغاز نمود. از این رو در مدت زمان کوتاه می توان از تخت بادی بهره مند شد و قابلیت نصب و راه اندازی و جمع آوری مکرر در آن نیز وجود دارد. اما تشک بادی به دلیل نبود پمپ باد برقی سرخود در بدنه به وسیله پمپ های بادی دیگر راه اندازی می شود که مهم ترین و بهترین آن ها پمپ های شارژی و پمپ های پدالی می باشند.

این دو پمپ انرژی کم تری از افراد برای باد کردن بدنه می گیرد و می تواند بهترین و خاص ترین مورد را داشته باشد. در نتیجه هر یک از کسانی که دارای تشک بادی می باشند می توانند به این روش محصول خود را راه اندازی کنند. این پمپ ها دارای مکش نیز می باشند و باد داخل بدنه را مکش می کنند از این رو در جمع آوری سریع و آسان محصول نیز سرعت بخشیده می شود. برخی از تشک های بادی دارای پمپ باد پدالی سرخود می باشند که با فشار دادن قسمتی از بدنه تولید باد صورت می گیرد و می توان از محصول بهره مند شد. این موارد تفاوت نحوه راه اندازی تشک بادی و تخت بادی می باشد که برای آگاهی خریداران عنوان شده است.

تفاوت تخت بادی و تشک بادی در راه اندازی

تفاوت تخت بادی و تشک بادی در کاربرد

به طور کلی می توان از تخت بادی و تشک بادی برای تجهیز کردن مکان هایی مانند باغ و ویلا و یا منزل به وسایل طبی و راحتی استفاده کرد و انواعی از آن را خریداری نمود و در مکان مورد نظر بهره برداری کرد. اما برخی کاربرد های دیگر نیز در این دو محصول وجود دارد که با یکدیگر متفاوت می باشند و در نهایت می توان با توجه به این موارد انتخابی درست را انجام داد. تخت بادی و تشک بادی در کاربرد با هم تفاوت هایی دارند به طوری که می توان از آن ها در مکان های دیگر نیز استفاده کرد. برخی از تخت های بادی دارای امکان استفاده در محیط های مرطوب می باشند و بدنه ای عایق دارند.

در نتیجه در محیط و فضای باز استفاده می شود و می توان به عنوان یک محصول مسافرتی از آن استفاده کرد. تشک بادی کاربرد زیاد تری دارد و آن هم به خاطر وجود بدنه کمجا و منحصر به فرد می باشد که وزن کمی را نیز دارد. این محصول در فضای باز پر استفاده است و می تواند در محیط هایی مانند ساحل و جنگل و یا در داخل چادر مسافرتی استفاده شود. در نتیجه کسانی که در کمپینگ و کوهنوردی شرکت دارند و تمایل به مهیا کردن وسایل مورد نیاز در این موقعیت ها می باشند می توانند خرید تشک بادی مد نظر خود را انجام دهند و از آن بهره مند شوند. برخی از این محصولات دارای بالش بادی سرخود نیز می باشند که برای راحتی بیش تر افراد در نظر گرفته می شود و می توان بر روی آن احساس آرامش و راحتی بیش تری را به دست آورد. از این رو محصولی سازگار و منحصر به فرد است و تنها راحتی را برای افراد ایجاد می کند.

تفاوت تخت بادی و تشک بادی در طراحی

خرید تخت بادی و تشک بادی ارزان

در فروشگاه محصولات بادی اینتکس همواره انواع وسایل بادی به فروش می رسد که شامل وسایل بادی طبی و وسایل بادی تفریحی می باشد. تخت بادی و تشک بادی ارزان نیز در نمایندگی اینتکس ایران موجود است که با تنوع زیاد توانسته مواردی برای تمامی سلیقه ها ارائه دهد و افراد را راضی و خشنود سازد. از این رو خرید محصولات طبی و راحتی تنها از نمایندگی محصولات بادی اینتکس صورت می گیرد.