با طراحی و ساخت انواع محصولات بادی مسافرتی افراد به راحتی می توانند با اتومبیل شخصی خود مسافرت های طولانی مدت داشته باشند و به راحتی از آن بهره مند شوند. این محصولات بادی که برای مسافرت و گردش در نظر گرفته می شوند همگی از ساختار طبی برخوردار می باشند که راحت و بی نقص است و بهترین لحظات را برای آن ها ایجاد می کند. تشک بادی داخل ماشین نیز از جمله این محصولات می باشد که دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه است و کمک می کند در داخل خودرو راحتی زیادی ایجاد شود. این محصول بدنه ای طبی و راحتی دارد که امکان رفتن به مسافرت های طولانی مدت را ایجاد کرده است تا در نتیجه بتوان مدت زمان طولانی با خودرو خود مسیر های طولانی را طی کرد. 

محصول مورد نظر با کیفیت و بی نقص است و می تواند در داخل ماشین بهترین لحظات را ایجاد کند. در نتیجه پر فروش و پر مخاطب است و به راحتی قادر به رفع نیاز افراد به داشتن محصولات بادی و راحتی می شود. از لحاظ ساختار محصول و ترکیب رنگی که سازنده آن می باشد می توان به نمونه های متنوع و با کیفیت اشاره کرد که افراد را مشتاق به خرید این محصول طبی می کند. برای درک درستی از محصول مورد نظر و نحوه استفاده و کاربرد آن با ما همراه باشید تا در صورت تمایل به داشتن این محصول بتوانید تشک طبی مسافرتی داخل ماشین را با قیمت مناسب خریداری نمایید و از آن در طی مدت زمان طولانی بهره مند باشید.

انواع تشک طبی مسافرتی داخل ماشین

برای معرفی تشک طبی مسافرتی داخل ماشین می توان به ساختار کلی این محصول اشاره کرد که دارای ابعاد و اندازه ای است که می توان آن را در قسمت پشت خودرو نصب و استفاده نمود. محصول مورد نظر تشکیل شده از یک سطح طبی و مواج که بر روی آن قرار می گیرند و می توانند آرامش و راحتی را به دست آورند. همچنین پایه های نگه دارنده که بادی و ضخیم می باشند و تکیه گاه و ایستادگی محصول مورد نظر را شامل می شود. به همین خاطر است که در قسمت پشت خودرو بدون مشکل و دشواری قرار گرفته و ثابت و بدون تحرک مورد استفاده واقع می شود. تشک طبی مد نظر قابلیت جا به جایی و حمل آسان دارد که با داشتن ساک حمل می توان آن را برای استفاده در موقعیت های مختلف به همراه داشت.

 این محصول در حالت خالی از باد ابعاد کوچکی دارد و به صورت تاشو در داخل ساک حمل قرار می گیرد و در صورت نیاز به استفاده از آن به راحتی راه اندازی می گردد. نمونه های تشک طبی مسافرتی داخل ماشین به این صورت است که دارای پایه های مختلف می باشد و برخی دیگر نیز بدنه ای یک تکه دارند. به این صورت که سطح طبی به پایه متصل می باشد و می تواند محصول را ایجاد کند. چنین ساختاری معایب خود را به دنبال دارد که از جمله آن می توان به نصب نشدن در برخی ماشین ها اشاره کرد. چرا که محصول یک تکیه است و ساختاری یکسان دارد در نتیجه با بزرگ و کوچک بودن بخش پشتی خودرو تغییر نمی کند و نمی تواند در تمامی خودرو ها نصب شود. به این خاطر است که از بهترین ساختار تشک طبی مسافرتی داخل ماشین می توان به انواع دو تکه اشاره کرد که دارای پایه های ضخیم بادی جدا از بدنه می باشند.

 این محصول نیز دارای دو نوع پایه می باشد که می توان از آن بهره مند شد. برخی از این محصولات دارای پایه بادی یو شکل هستند که بخش کنسول خودرو را نیز احاطه می کند و برخی دیگر دارای دو پایه استوانه ای شکل هستند که فضای بین دو صندلی را احاطه کرده است. به این صورت می تواند ایمن و استاندارد باشد و تحمل وزن بالایی نیز دارد.افراد می توانند هر یک از این نمونه ها را در داخل خودرو خود جای دهند و نسبت به استفاده از آن در مسافرت های طولانی و به صورت دائمی اقدام نمایند. 

باد کردن تشک طبی مسافرتی داخل ماشین

مهم ترین قسمت برای ایجاد چنین فضایی در داخل ماشین نحوه باد کردن آن می باشد که به راحتی و در کم ترین زمان انجام می گیرد. برای دسترسی آسان و باد کردن بدنه در موقعیت های مختلف و استفاده از آن در داخل ماشین همواره پمپ باد فندکی بهترین گزینه می باشد که امکان باد کردن بدنه در کم ترین زمان را انجام می دهد. این پمپ باد قابلیت اتصال به فندک خودرو را دارد که به این صورت تولید باد می کند و می تواند بدنه بزرگ تشک طبی مسافرتی داخل ماشین را راه اندازی نماید. خود پمپ باد نیز دارای نازل می باشد که به بدنه تشک بادی متصل می گردد و کار راه اندازی را به بهترین شکل آغاز می سازد.

 در نتیجه می توان در کم ترین زمان و به ساده ترین صورت محصول مورد نظر را راه اندازی نمود و از آن در داخل خودرو بهره مند شد. پمپ باد فندکی قابلیت دو حالته دارد و می تواند با داخل محصولات بادی را نیز تخلیه نماید. به این صورت با اتصال مجدد مکش باد داخل تشک طبی مسافرتی داخل ماشین صورت می گیرد و بدنه به راحتی تخلیه می شود. زمانی که بدنه تخلیه شد می توان آن را جمع آوری کرد و برای استفاده مجدد آماده کرد و یا برای حمل و نقل و به همراه داشتن آن را در داخل ساک حمل قرار داد. 

پمپ باد فندکی به صورت رایگان به خریداران داده می شود و قادر به ایجاد محصولی به صرفه برای استفاده کنندگان می باشد که می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. در واقع تشک بادی به همراه پمپ باد بوده است و در نتیجه می تواند در هر مکانی با توقف خودرو و اتصال به فندک خودرو کار راه اندازی محصول را انجام دهد و یا این که در صورت تمایل جمع آوری محصول بادی مد نظر را از سر گیرد.

وسایل همراه تشک طبی مسافرتی داخل ماشین

پمپ باد فندکی که مهم ترین وسیله ای است که به همراه این محصول می باشد و با وجود آن می توان از تشک بادی بهره مند شد. این پمپ باد ابعاد کوچکی دارد و فضای کمی را اشغال می کند. در نتیجه می توان در کنار سایر وسایل نگه داری شود و مشکلی برای داشتن محصولات دیگر وجود ندارد. بدنه محصول از جنس پلاستیک و مقاوم می باشد که در نتیجه استحکام زیادی دارد و می توان از آن در طی سال های زیاد بهره مند شد. تشک طبی مسافرتی داخل ماشین دارای دو کوسن بادی نیز می باشد که در کنار محصول به خریداران ارائه می گردد.

 این دو کوسن بادی افراد را بی نیاز از داشتن بالش می کند و می تواند امکان استراحت و خواب را مهیا سازد. در بخش وسط بدنه نیز بالش بادی سرخود ایجاد شده است که به عنوان تکیه گاه نیز عمل می کند و ایجاد بهترین موقعیت و راحت ترین حالت ممکن را می نماید. کوسن های بادی نیز با جنس بدنه خود تشک بادی ساخته شده اند و امکان باد شدن به وسیله پمپ باد را نیز دارند. این وسایل همراه به صورت رایگان به خریداران داده می شود و می تواند آن ها را راضی و خشنود نماید.

رنگبندی تشک طبی مسافرتی داخل ماشین

از آن جایی که بدنه با رویه طبی و مواج ساخته شده است می توان آن را جزو محصولات طبی در نظر گرفت که تنها در داخل ماشین کاربرد دارد و در خارج از آن مورد استفاده قرار نمی گیرد. این محصول می تواند به جای صندلی ماشین برای کودکان استفاده شود و محیطی بهتر و راحتی تر را ایجاد سازد. در این صورت به صورت دو نفره نیز مورد استفاده قرار می گیرد و مزیت های خود را دارد. اما صندلی کودک در داخل ماشین تنها برای یک کودک ساخته شده است و امکان دراز کشیدن افراد وجود نخواهد داشت.

 این محصول بی نظیر و خاص با رویه طبی که در روی کوسن های بادی نیز وجود دارد دارای رنگ های متنوع می باشد که از جمله آن می توان به مشکی و کرم و طوسی اشاره کرد. هر یک از افراد که تمایل به خرید این محصول دارند می توانند آن را با رنگ دلخواه سفارش دهند. همچنین می توانند با رنگ داخل خودرو و رنگ بدنه آن محصول را هماهنگ سازند و از ایجاد چنین فضایی لذت ببرند. در نتیجه خرید محصول مورد نظر با توجه به انتخاب رنگ سلیقه ای افراد انجام خواهد گرفت.

خرید تشک طبی مسافرتی داخل ماشین

بهترین تشک طبی مسافرتی داخل ماشین در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود است که رنگبندی تنوع نیز دارد و می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. محصول مورد نظر بدنه ای ضد حساسیت و نرم دارد که رویه مخمل نیز دارا می باشد که این رویه رنگ های خاصی را شامل شده است. این محصول بی نظیر با کیفیت و سازگار است و تحمل وزن بالا دارد تا در نتیجه بتوان از آن لحظات خوشی را به دست آورد و با خودرو خود مسافرت های طولانی مدت انجام داد.