تشک بادی یک نفره مخمل بزرگسال

intex 64701

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,115,000 تومان

تشک بادی یک نفره مخمل بزرگسال از سری محصولات به روز و جدید اینتکس است که دارای بدنه ای مقاوم می باشد. بدنه طول عمر بالایی نسبت به عوامل مختلف دارد که در نتیجه می توان آن را در طی مدت زمان طولانی از داشتن آن لذت برد. رویه محصول نیز ساختار طبی و سازگار دارد به طوری که می توان با حالت آرامش بخشی بر روی آن قرار گرفت. زمانی که افراد بر روی بدنه محصول قرار می گیرند حس خوشایندی به آن ها دست می دهد و قادر است که برای مدت زمان طولانی این شرایط را برقرار سازد. محصول برای راه اندازی آسان دارای امکان اتصال به پمپ باد می باشد که به راحتی رخ می دهد و میزان باد مورد نیاز برای پر کردن بدنه وارد آن خواهد شد. از این رو بدنه متورم و با استحکام می شود و می تواند برای استفاده افراد در دسترس باشد.

تشک بادی یک نفره مخمل بزرگسال تشک بادی جیر مخصوص بزرگسال می باشد و برای یک فرد ساخته شده است. بدنه دارای مقاومت بالا در برابر فشار وزن افراد است که این مقدار برای یک فرد ساخته شده است. به دلیل بالا بودن توان فشار وارد بر بدنه افراد سنگین وزن نیز می توانند از داشتن این محصول لذت ببرند و به استفاده کردن از آن بپردازند. رویه مواج از جنس جیر است و رنگ روشن دارد. در نتیجه زیبا و خاص بوده است و جذابیت زیادی نیز دارد. برای خرید تشک بادی یک نفره مخمل بزرگسال تنها می توان از طریق نمایندگی اینتکس به صورت اینترنتی و یا حضوری اقدام کرد و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 136 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها دارای لایه های فایبرتک
 دارای وزن و حجم کم در حالت جمع شده
 رویه مواج و ضد تعریق
 قابل استفاده روی آب های کم عمق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...