تشک بادی یک نفره اینتکس با عرض 76

Intex 64756

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
22%
1,200,000
945,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره اینتکس با عرض 76 بهترین گزینه در میان تشک های بادی با سری ساخت کلاسیک استاندارد با ابعاد کوچک جهت استفاده رده سنی بزرگسال با تحمل وزن فوق العاده بالا با رویه مخملی و کامفورت دارای بدنه مواج و طبی با قابلیت ضدتعریق بودن مناسب استفاده در داخل منزل و یا ویلا همچنین استاندارد برای زمان سفر و کمپینگ و داخل چادر مسافرتی عرضه شده با قیمت مناسب توسط اینتکس ایران

تشک بادی یک نفره اینتکس با عرض 76 یک محصول باکیفیت و طبی برای استفاده رده سنی بزرگسال بوده که شرکت اینتکس با ساختاری استاندارد و تحمل وزن بالا و رویه نرم و راحت طراحی و تولید شده است. این محصول که از آن به نام های تشک بادی خانگی و تشک بادی سفری نیز یاد شده در زمانی کوتاه راه اندازی شده و قادر بوده وزنی بسیار بالا را به راحتی و بدون افت کیفیت بر روی خود تحمل کند. در ویدیو بالا می توانید به طور کامل با این تشک بادی اینتکس آشنا شوید.


تشک بادی یک نفره طبی Intex 64756 یکی از جدید ترین محصولات طبی اینتکس است که از ساختاری منسجم و محکم تشکیل شده است. این بدنه را می توان با خیالی آسوده و به راحتی در محیط های مختلف نصب و راه اندازی نمود و در نتیجه به سرعت از آن استفاده کرد. ظرفیت استفاده از این محصول کم است و ابعاد به گونه ای طراحی شده است که تنها یک فرد قادر به استفاده از آن می باشد. با مشاهده تشک بادی افراد تصور می کنند که بدنه از استحکام برخوردار نیست و نمی توان از آن برای مدت زمان طولانی استفاده کرد. اما می توان گفت که این تشک بادی به گونه ای ساخته شده است که می توان از آن در موقعیت های مختلف استفاده کرد. همچنین می توان از وجود بدنه ای محکم برخوردار بود و با استفاده مداوم از آن به لذت داشتن محیطی ایمن و استاندارد پرداخت.

خرید تشک بادی یک نفره طبی Intex 64756 | اینتکس ایران رویه محصول از جنس پی وی سی مخمل می باشد که لطافت زیادی را ایجاد می کند. لطافت ایجاد شده سبب آرامش بیش تر افراد در زمان استفاده از محصول می شود و در نتیجه می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. رده سنی مختلف قادر به داشتن این محصول هستند چرا که بدنه ضد حساسیت است و مشکلی را برای پوست های حساس ایجاد نخواهد کرد. از این رو می توان نسبت به خرید آن برای تمامی علاقه مندان اقدام نمود. برای خرید تشک بادی یک نفره طبی Intex 64756 می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

تشک بادی یک نفره طبی Intex 64756 ارزان | اینتکس ایران

 نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 136 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
ساک حملندارد
مدل ساختکلاسیک اینتکس
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
سری ساخت کلاسیک استاندارد اینتکس
دارای ساختار فایبرتک با طول عمر بالا
 دارای سطح موازی و مواج
رویه طبی و ضدتعریق
مناسب استفاده در منزل و سفر و کمیپنگ
قابلیت استفاده در چادر مسافرتی
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

امیر محمدی

من این محصول رو برای زیرانداز کیسه خواب خریدم هفته پیش رفته بودم کوه با خودم بردمش واقعا از هر نوع زیراندازی که داشتم تا الان بهتر بود حتی میشد کف چادر مسافرتی هم انداختش ممنون از اینتکس ایران

460 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

با تشکر از اعتماد و خرید شما

460 روز پیش ارسال پاسخ
دانیال مرادی

تازه خریدمش
وقتی برای بار اول روش میخوابی یه حالی داره نرم و منعطف کلا چیز باحالیه

388 روز پیش ارسال پاسخ
بهزاد جوادی

سلام با چه پمپی میشه بادش کرد؟

376 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

وقت بخیر
دسته بندی پمپ باد محصولات بادی را چک بفرمایید تمامی نمونه ها برای این تشک مناسب هستند بجز آیتم 69613

375 روز پیش ارسال پاسخ