از سری محصولات جذاب و زیبا که نمونه های اندکی دارد اما می تواند رضایت و خشنودی را برای افراد ایجاد سازد تشک بادی گرد است که با بدنه ای که ساختاری گرد دارد توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است. این محصول می تواند برترین نمونه از محصولات بادی باشد که با بدنه مقاوم و کیفیت بالا توانسته محبوبیت زیادی داشته باشد و جزو پر فروش ترین تشک های بادی به حساب بیاید. این محصول دارای ابعاد و اندازه های مختلف می باشد که معروف ترین آن تشک بادی گرد دو نفره است و می تواند با داشتن مقاومت و دوام و طول عمر بالا در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار گیرد.

برخی از نمونه های این محصول قابلیت استفاده بر روی سطح آب را نیز دارند و می توانند بدون نفوذ آب بر روی سطح آب به راحتی قرار گیرند. به همین خاطر است که تشک بادی گرد مد نظر عده زیادی از افراد قرار می گیرد و می تواند توجه آن ها را به خوبی جلب کند. محصول برای راه اندازی و نصب فضای بزرگی نیاز دارد و دارای ساختاری جادار و بزرگ است. این محصول به راحتی می تواند در مکان های مختلف اعم از منزل و یا محیط های بیرون مورد استفاده قرار گیرد و مشکلی برای افراد ایجاد نکند.

همچنین مزیت طبی بودن و راحتی بودن نیز شامل آن شده است که با این وجود محبوب و منحصر به فرد می باشد. خرید این محصول می تواند برای افراد جذاب باشد و آن را برای استفاده دائمی در اتاق خواب خود قرار دهند. تشک بادی گرد از مواد اولیه ای با کیفیت و مرغوب تشکیل شده است که میزان مقاومت و سازگاری زیادی دارد و در نتیجه در مکان های مختلف بدون داشتن آسیب و خرابی مورد بهره برداری افراد قرار می گیرد. در ادامه برخی از انواع تشک بادی مد نظر معرفی شده است که برای خرید و انتخابی درست می توان موارد زیر را مطالعه نمود.

تشک بادی گرد ارزان قیمت

تشک بادی گرد دو نفره پشته دار مدل 68881

محصولی که قصد معرفی آن را داریم در سال های اخیر توانسته جزو جذاب ترین تشک های بادی باشد که در منزل به کار گرفته می شود و افراد تمایل به استفاده از آن در منزل دارند. اما امکان استفاده در خارج از منزل را نیز دارد. تشک بادی گرد دو نفره پشته دار مشهور و معروف است و در واقع تنها تشک بادی پشته داری محسوب می شود که برند و اورجینال می باشد و می تواند توسط افراد خریداری شود. این تشک بادی مجموعه ای از بهترین مواد اولیه است که با کنار هم قرار گرفتن توانسته بهترین محصول را ایجاد کند و موقعیت دلخواه افراد را برای آن ها مهیا سازد. تشک بادی ظرفیت دو نفره دارد و از این رو بدنه ای جادار و راحتی شامل آن شده است. این محصول می تواند دو فرد را بر روی خود قرار دهد و دارای مقاومت در برابر فشار بالای وزن افراد نیز می باشد.

این مقاومت مقداری زیاد دارد تا افراد سنگین وزن نیز قادر به استفاده از تشک بادی مد نظر باشند. در نتیجه تمامی بخش های محصول برای ایجاد راحتی افراد ساخته شده است و دارای سازگاری و مقاومت بالا برای استفاده در فضا های مختلف می باشد. تشک بادی گرد دو نفره پشته دار از پشتی تشکیل شده است که بادی بوده است و می تواند مقاومت زیادی از خود نشان دهد. این بخش از محصول قادر به قرار دادن افراد به حالت نشسته و درازکش می باشد و می تواند به عنوان بالش بادی نیز مورد استفاده قرار گیرد. در نتیجه محلی برای قرار دادن کمر و سر و گردن خواهد بود. تشک بادی مد نظر در ساختار خود دارای جا لیوانی نیز می باشد که افراد می توانند نوشیدنی و آب را با خود به همراه داشته باشند و در هر موقع که تمایل به آن دارند نوشیدنی را میل کنند.

جالیوانی در واقع بخش استوانه ای شکلی است که محل قرار دادن لیوان و بطری می باشد که در قسمت کناری محصول مانند حفره ای استوانه ای قرار دارد. به این ترتیب نوشیدنی و آب بر روی بدنه تشک بادی نیز ریخته نخواهد شد و موقعیت برای استفاده از چنین مواردی مهیا می باشد. بخش کف تشک بادی مد نظر از ضخامت زیادی برخوردار است که امکان قرار گیری بر روی سطوح مختلف را مهیا کرده است و هیچ گونه آب و رطوبتی را به داخل وارد نمی کند. بدنه از مقاومت بالا برخوردار است و طول عمر زیادی دارد و با ایجاد سازگاری بالا مورد استفاده طولانی مدت قرار می گیرد. با این وجود است که فروش بالایی دارد و جزو اولین محصولاتی می باشد که محبوبیت زیادی در بین متقاضیان و علاقه مندان دارا می باشد.

خرید تشک بادی گرد دو نفره اینتکس مدل 68881

جهت خرید تشک بادی دو نفره گرد اینتکس مدل 68881 می توانید از طریق این لینک اقدام کنید.

تشک بادی گرد تاشو

با توجه به این که بدنه تشک بادی قابلیت جمع آوری و حمل و نقل را دارد می توان در این حالت محصول را به محصولی تاشو نسبت داد. در زمان نیاز به حمل و نقل و جا به جایی تشک بادی گرد بدنه خالی از باد می شود و می تواند به راحتی به حالت تاشو در بیاید. در نتیجه هم فضای کمی را به خود اختصاص می دهد و هم می تواند در داخل ساک حمل قرار گرفته و در کنار افراد به مکان های مختلف فرستاده شود. در چنین حالتی محصول برای نگه داری نیز مناسب می شود و می تواند در مکانی امن برای جلوگیری از آسیب و خرابی قرار گیرد.

از این رو هر یک از کسانی که به دنبال داشتن یک محصول منحصر به فرد و خاص هستند تا به راحتی از آن نگه داری کنند و در زمان نیاز به راه اندازی آن اقدام نمایند تشک بادی گرد را مورد خریداری قرار دهند و از وجود آن بهره مند شوند. بدنه تاشو در زمان رسیدن به مکان مورد نظر و یا در صورت نیاز به راحتی باز می شود و به وسیله پمپ های بادی شروع به راه اندازی می کند. در نتیجه مجدد محصول برای استفاده و بهره برداری آماده می گردد و می تواند برای استراحت و آرامش افراد مورد استفاده قرار گیرد. از آن جایی که تشک بادی گرد دارای ظاهری زیبا و خاص است افراد تمایل به استفاده از آن در منزل را نیز دارند. همچنین می توانند آن را در باغ و ویلا جهت مجهز کردن محل به وسایل راحتی و طبی در نظر بگیرند و از آن بهره مند شوند. تشک بادی گرد تاشو بدنه ای ضخیم دارد تا با باز و بسته شدن دچار آسیب و خرابی نشود و هیچ گونه درز و شکافی ایجاد نگردد.

خرید تشک بادی گرد دو نفره

تشک بادی گرد مسافرتی

همان طور که در بالا اشاره شد تشک بادی گرد از بدنه ای برخوردار است که قابلیت استفاده در تمامی مکان ها را دارد. در نتیجه می توان آن را برای استفاده در مسافرت و گردش نیز در نظر گرفت و از آن به عنوان محصولی مسافرتی نیز یاد کرد. تشک بادی کرد برای به همراه داشتن در مسافرت گردش سازگاری دارد و از بدنه ای تشکیل شده است امکان جا به جایی آسان دارد. بدنه فضای کمی را در حالت تاشو در بر می گیرد و مشکلی از بابت به همراه داشتن آن وجود ندارد و در کنار آن نیز می توان از سایر وسایل مورد نیاز مسافرتی نیز استفاده کرد. پس از رسیدن به محل نیز راه اندازی ساده رخ می دهد و تنها با پمپ باد می توان بدنه بزرگ و جادار محصول را راه اندازی کرد.

تشک بادی مد نظر با داشتن ضخامت و سازگاری به راحتی بر روی سطوحی مانند چمن قرار می گیرد و ایجاد آسایش و راحتی در فضای باز می کند. با وجود کیفیت و مقاومت بالا بدنه غیر قابل نفوذ نیز می باشد و در محیط های مرطوب نیز قرار می گیرد. در نتیجه می توان آن را در حاشیه استخر نیز مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. چرا که در چنین محیطی افراد نیاز به داشتن سطحی راحتی دارند تا بر روی آن استراحت کنند و یا به گرفتن حمام آفتاب مشغول شوند.

به این صورت است که این تشک بادی در مسافرت و گردش نیز کاربرد دارد و بهترین موقعیت را برای کسانی مهیا می کند که نیاز به بهره مندی از سطحی راحتی و طبی دارند. افراد می تواند این محصول را برای مجهز کردن باغ و ویلای خود نیز تهیه کنند تا دیگر نیازی به داشتن وسایل راحتی اضافه برای رفتن به چنین محیط هایی وجود نداشته باشد و به راحتی قادر به اقامت در محیط های مد نظر باشند.

خرید تشک بادی گرد اینتکس

خرید تشک بادی گرد

اگر قصد خرید تشک بادی گرد را دارید تا با استفاده از آن بهترین اوقات و شرایط را مهیا سازید می توانید تشک بادی گرد را از نمایندگی محصولات بادی ایران اینتکس خریداری کنید. این نمایندگی ها در سراسر کشور وجود دارند تا افراد به راحتی قادر به خرید باشند. همچنین در صورت دسترسی نداشتن به مراجعه حضوری نیز امکان خرید غیر حضوری از طریق مراجعه به سایت را نیز مهیا کرده اند تا در هر حالت علاقه مندان بتوانند خرید خود را انجام دهند و محصول را وارد سبد خرید خود نمایند.