تشک بادی کودک Cozy Kidz صورتی اینتکس

intex 66803 Pink

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000 تومان

تشک بادی کودک Cozy Kidz صورتی اینتکس از سری محصولات برند و اصل می باشد که با مواد اولیه باکیفیت ساخته شده است و می توان با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از این محصول در موقعیت های مختلف اقدام کرد. تشک بادی برای رده سنی کودک ساخته شده است که تمامی مزیت های طبی بودن و سازگار بودن را دارد. به این ترتیب می توان با خیالی آسوده محصول را مناسب کودکان در نظر داشت و آن را برای بهره برداری کودکان انتخاب کرد و در نهایت نیز توانست لحظات خوبی را برای کودکان ایجاد نمود. 

خرید تشک بادی کودک Cozy Kidz صورتی اینتکس باکیفیتتشک بادی کودک از آن جایی که دارای رنگ صورتی می باشد جذابیت زیادی دارد و جزو رنگ های مورد علاقه کودکان می باشد که به شکل دخترانه در اختیار علاقه مندان است و می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. تشک بادی کودک رویه مواج دارد تا کمر دچار ناراحتی نشود و استاندارد ترین حالت ممکن رقم بخورد همچنین دارای بدنه ای با قابلیت ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد تا در نهایت بتوان آن را در مسافرت و گردش و در تمامی فصول سال مورد استفاده قرار داد. تشک بادی مد نظر را می توان به راحتی راه اندازی کرد و مورد بهره برداری قرار داد. چرا که دارای دریچه ای مناسب جهت اتصال به تمامی پمپ باد ها می باشد که با این اتصال باد به داخل بدنه وارد می شود و می تواند محصول را راه اندازی کند. این کار در کم ترین زمان انجام می شود که برای کودکان مناسب است تا به سرعت شرایط برای استراحت در مسافرت و گردش ایجاد شود. محصول را می توان به جهت داشتن خصوصیات منحصر به فرد بر روی سطح آب نیز مورد استفاده قرار داد و بهترین شرایط را ایجاد نمود. کسانی که قصد خرید تشک بادی کودک Cozy Kidz صورتی اینتکس را دارند به نمایندگی اصلی اینتکس ایران مراجعه کنند.

نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 50 کیلو گرم
 طول 157 سانتی متر
 عرض88 سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.866 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...