تشک بادی کودک مواج Intex 66803

Intex 66803

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
699,000 تومان

تشک بادی کودک مواج Intex 66803 از سری محصولات جذاب برای کودکان می باشد که برای استفاده در مسافرت و تفریح به کار می رود. این محصول وزن کمی دارد به همین خاطر بدون مشکل به همراه افراد قرار می گیرد. محصول مورد نظر دارای بدنه ای با قابلیت ضد حساسیت می باشد که در نتیجه کودکان به راحتی قادر به استفاده از آن باشند. دو رنگ جذاب تشکیل دهنده این محصول است که می توان به راحتی آن را بر اساس سلیقه خود انتخاب نمود. در نتیجه انتخاب بهترین نمونه از تشک بادی کودک نیز با سلیقه افراد انجام می شود. رویه مواج دارای ساختاری فرو رفته و بر آمده است که سبب به آرامش رسیدن بخش کمر می شود.

تشک بادی کودک مواج Intex 66803 | اینتکس ایران

زمانی که راحتی و آسایش شامل حال افراد شود تمایل به استفاده از محصول نیز به مراتب بیش تر خواهد شد. از این رو این محصول جزو پر فروش ترین و پر استفاده ترین وسایل راحتی و بادی است که با قابلیت راه اندازی آسان در اختیار عده زیادی از افراد قرار گرفته است. تحمل بدنه نسبت به فشار وارد بر آن زیاد است از این رو کودکان تا 10 سال نیز قادر به استفاده از این تشک بادی منحصر به فرد می باشند. بدنه در بخش کف از ضخامت بیش تری نسبت به بخش های مختلف تشکیل شده است که در نتیجه می تواند طول عمر بالایی را تشکیل دهد. جهت خرید این تشک بادی منحصر به فرد و جذاب با کارایی بالا به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید.

خرید تشک بادی کودک مواج | اینتکس ایران

نوعخانگی، سفری
 سنین 3 تا 10 سال
 طول 157 سانتی متر
 عرض 88 سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 دارای سطح مواج
ابعاد بسته بندی: 28×21×9 سانتی متر
 دارای یک عدد بالش
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...