تشک بادی کودک اینتکس طرحدار Intex 48777

Intex 48777

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
37%
520,000
330,000 تومان

تشک بادی کودک اینتکس طرحدار Intex 48777 نمونه شاد و جدید از تشک های بادی بوده که در سال جدید میلادی برای کودکان و نوجوانان طراحی و عرضه بازار ایران گردیده است. همان طور که می بینید این محصول با طرح و نقشی برگرفته از انیمیشن محبوب و پر طرفدار را  دارا می باشد که یکی از جذاب ترین انیمیشن های مورد علاقه کودکان بوده است که می توانید با خرید آن تفریحی لذت بخش و سرگرم کننده را برای فرزندان خود بر روی آب ایجاد کنید و همچنین رویه اصلی این محصول به صورت مواج به صورت موازی تهیه شده که همین امر سبب شده در هنگام نشستن رطوبت بر روی کالا، کودک تعادل خود را حفظ کرده تا دچار لیز خوردگی به درون آب نشود. 

جنس بدنه محصول از وینیل طراحی و تولید شده که در واقع همان پی وی سی می باشد که یکی از بهترین اجناس برای تولید محصولات بادی بوده، زیرا این جنس علاوه بر مرغوبیت از طول عمر بسیار بالایی برخوردار است که کاملا ضد حساسیت و ضد آب می باشد، بنابراین پوست بدن در برخورد با آن حساسیتی از خود نشان نخواهد داد و همچنین در اثر حرارت و نور خورشید آسیبی به بدنه تشک وارد نخواهد شد و می توانید با خیالی راحت در فضاهای باز استفاده نمایید. راه اندازی این کالا نیز در سریع ترین زمان توسط پمپ باد دستی و یا برقی به راحتی امکان پذیر خواهد بود. هم اکنون می توانید تشک بادی کودک اینتکس طرحدار Intex 48777 را با صرف کمترین هزینه از سایت معتبر اینتکس خریداری کرده و درب منزل دریافت کنید. 

نوع مستطیلی
 طول 158 سانتی متر
 عرض 88 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 تحمل وزن 18 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل طرح چرم
 جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپندارد
نوع پمپ-----------
 وزن 1 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 قابل استفاده در انواع استخر ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...