تشک بادی کمپینگ TruAire Luxury عرض 76

intex 64097

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان

تشک بادی کمپینگ TruAire Luxury عرض 76 گزینه ای مناسب جهت مسافرت و گردش و شرکت در کمپینگ است که با داشتن خصوصیات منحصر به فرد توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو بادوام ترین محصولات باشد. به طوری که قابلیت قرار گیری بر روی سطوح مختلف را نیز دارد و دچار مشکل نمی شود. تشک بادی کمپینگ برای استفاده در موقعیت های مختلف آماده است و ایجاد سازگاری کرده است. به طوری که از بدنه ای ضخیم با طول عمر بالا برخوردار می باشد تا در این صورت بتوان با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از این محصول اقدام نمود.

خرید تشک بادی کمپینگ TruAire Luxury عرض 76 جدید رنگ بدنه نیز به نوبه خود جذابیت زیادی دارد تا افرادی که به دنبال خرید تشک بادی کمپینگ می باشند بتوانند رنگ دلخواه خود را پیدا کنند و در نهایت خرید محصول را نهایی سازند. تشک بادی را می توان به راحتی حمل و جا به جا کرد. چرا که دارای بدنه تاشو و کمجا است و در داخل ساک حمل قرار می گیرد و می توان آن را بدون مشکل در زمان رفتن به مکان های مختلف به همراه داشت. محصول مورد نظر دارای قابلیت فایبرتک نیز می باشد که در واقع مزیتی مهم به حساب می آید. با وجود این قابلیت در زمان قرار گیری بر روی تشک بادی کمپینگ بدنه ایجاد فرو رفتگی می کند اما با بلند شدن از روی آن فرو رفتگی از بین می رود و بدنه به حالت اولیه خود بازمی گردد. در این صورت است که می توان گفت از لایه های فایبرتک برخوردار می باشد تا افراد از استفاده آسان از این محصول لذت ببرند و بدون هر گونه محدودیت آن را در طی سال های زیاد مورد بهره برداری قرار دهند. چنانچه قصد خرید تشک بادی کمپینگ TruAire Luxury عرض 76 را دارید تنها می توانید به ورود به سایت فروشگاه اینتکس ایران خرید خود را ثبت نمایید.

نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 136 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپUSB
ساک حملدارد
مدل ساختکلاسیک اینتکس
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.933 کیلوگرم
سری ساخت کلاسیک استاندارد اینتکس
دارای ساختار فایبرتک با طول عمر بالا
 دارای سطح موازی و مواج
رویه طبی و ضدتعریق
مناسب استفاده در منزل و سفر و کمیپنگ
قابلیت استفاده در چادر مسافرتی
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...