تشک بادی کمپینگ Queen Dura Beam عرض 152

intex 64013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان

تشک بادی کمپینگ Queen Dura Beam عرض 152 از سری محصولات باکیفیت و منحصر به فردی است که می توان با تکیه بر مزیت های آن نسبت به استفاده کردن از این محصول در طول عمر بالا اقدام کرد و توانست ساعات خوشی را سپری کرد و بر روی سطحی بی عیب و نقص قرار گرفت و به استراحت پرداخت. این محصول بی نظیر که برگرفته از بهترین مواد اولیه می باشد ساخت شرکت اینتکس است که توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو بهترین و خاص ترین محصولاتی باشد که امروزه به آن نیاز دارند و می توانند نسبت به خرید آن اقدام نمایند. مواد اولیه ای که در ساخت محصول به کار رفته است طول عمر آن را افزایش می دهد و می توان بهترین شرایط را رقم زد. 

خرید تشک بادی کمپینگ Queen Dura Beam عرض 152 بالش دار طبیعلاوه بر این موارد شرایط برای استفاده بر روی سطوح مختلف نیز مهیا می شود تا در نهایت بتوان با خیالی آسوده و با داشتن طول عمر بالا نسبت به استفاده کردن از محصول اقدام کرد و از داشتن آن لذت برد. تشک بادی کمپینگ به وسیله پمپ باد یو اس بی که جدید ترین پمپ باد اینتکس می باشد راه اندازی می گردد که به صورت رایگان در کنار محصول موجود است تا به خریدار ارائه گردد. این محصول را می توان با اتصال به کابل یو اس بی و یا کابل شارژر و یا پاور بانک شارژ نمود و در نهایت تولید باد را آغاز کرد و به وسیله نازل دوحالته باد مورد نیاز جهت راه اندازی تشک بادی را تامین کرد. در زمان نیاز به جمع آوری محصول نیز پمپ باد مجدد شروع به کار می کند و با قابلیت مکش باد می تواند باد داخل بدنه را به طور کلی تخلیه نمایند و در نهایت بتواند بهترین محصولی باشد که می توان در مسافرت و گردش از آن استفاده کرد. علاقه مندان به داشتن تشک بادی کمپینگ Queen Dura Beam عرض 152 می توانند از فروشگاه اینتکس ایران خرید خود را نهایی سازند.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
ساک حملUSB
مدل ساختکلاسیک اینتکس
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.533 کیلوگرم
سری ساخت کلاسیک استاندارد از شرکت اینتکس
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی و الیاف دار
قابل استفاده در خانه ، سفر و کمپینگ
تولید سال جدید میلادی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...