تشک بادی کمپینگ Dura Beam Premaire عرض 99

intex 64011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان

تشک بادی کمپینگ Dura Beam Premaire عرض 99 بهترین گزینه برای روز های تابستانی است که افراد بیش تر به سمت مسافرت و گردش کشیده می شوند و تمایل به حضور در فضای باز را دارند. در این صورت محصول می تواند سطحی طبی و بی نقص را ایجاد سازد تا در نتیجه بتوان در شرایط استاندارد به استراحت در هنگام تفریح پرداخت. این محصول با ابعاد عنوان شده برای استفاده تک نفره ساخته شده است که قابلیت راه اندازی آسان دارد و سطح رویه آن مواج و طبی می باشد که بدون هر گونه عیب و نقص می تواند رضایت مخاطب را جلب کند.

خرید تشک بادی کمپینگ Dura Beam Premaire عرض 99 حرفه ای مسافرتی این محصول بی نظیر را می توان به دلیل این که ساخت شرکت اینتکس است به عنوان باکیفیت ترین و منحصر به فرد ترین محصول شناخت که برای رده سنی مختلف ساخته شده است و برای آن ها ایجاد مزیت می کند. جهت راه اندازی تشک بادی مد نظر یک پمپ بادی از نوع یو اس بی در کنار محصول وجود دارد که قابلیت راه اندازی سریع و آسان را ایجاد می کند و می تواند برای تمامی علاقه مندان موقعیت استفاده سریع را مهیا کند. تشک بادی را می توان به صورت تاشو و کمجا جمع آوری نمود و مورد حمل و جا به جایی قرار داد. به این وسیله کسانی که به دنبال داشتن یک محصول مسافرتی می باشند که بدون هیچ گونه عیب و نقص در اختیار ان ها باشد و در زمان نیاز به راحتی راه اندازی گردد پیشنهاد می شود که این تشک بادی کمپینگ را مورد بررسی قرار دهند تا در نهایت با انتخاب و خرید آسان محصول بهترین اوقات را برای خود و یا سایر افراد رقم بزنند. وزن کم و قابلیت جا به جایی آسان نیز به نوبه خود از اهمیت بالا برخوردار می باشد و می تواند جلب توجه کند. کسانی که قصد خرید تشک بادی کمپینگ Dura Beam Premaire عرض 99 را دارند تنها می توانند به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایند.

 نوعخانگی ، سفری ، روی آب
 تحمل وزن 227 کیلوگرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل ضخیم
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ دارد
 نوع پمپUSB
ساک حمل ندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.350 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی و طبی
مناسب استفاده در خانه و سفر و کمپینگ
 قابلیت استفاده بر روی آب
ساختار ضخیم سه لایه
تحمل وزن بالا نسبت به بقیه تشک ها
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...