تشک بادی کمپینگ یک نفره پاویلو عرض 99

bestway 67603

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان

تشک بادی کمپینگ یک نفره پاویلو عرض 99 باکیفیت ترین تشک بادی سفری با تحمل وزن 227 کیلوگرم مناسب سفر، خانه و کمپینگ با قیمت ارزان از اینتکس ایران

تشک بادی کمپینگ یک نفره پاویلو عرض 99 از سری محصولات اصل و اورجینال است که ساخت شرکت معتبر بست وی می باشد که در نهایت می توان با خیالی آسوده از داشتن آن بهره مند شد و به استفاده کردن از آن در موقعیت های مختلف پرداخت. تشک بادی مناسب کمپینگ و کوهنوردی است به طوری که می توان به وسیله آن اوقات خوشی را کسب کرد و در مسافرت و گردش اقامتگاه ایمن را ایجاد نمود. در این صورت کسانی که به دنبال خرید محصول دلخواه می باشند همواره می توانند به راحتی گزینه دلخواه را پیدا کرده و نسبت به خرید این مورد اقدام نمایند و در نهایت بتوانند ساعات خوشی را داشته باشند.

 تشک بادی مد نظر با رنگ جذاب در دسترس افراد است و می تواند رضایت آن ها را جلب کند. این رنگبندی زیبا و خاص برای سخت پسندان نیز مناسب بوده است و در نتیجه می توان پر فروش ترین تشک بادی معرفی شود. از آن جایی که بدنه تاشو و خالی از باد نیز می شود فضای کمی را اشغال می کند تا بتوان در مسافرت و گردش به راحتی از آن استفاده کرد و از وجود محصول بهره مند شد و مشکلی از بابت به همراه داشتن سایر وسایل مسافرتی ایجاد نگردد. در این صورت محصولی کاربردی نیز تلقی می شود که در زمینه کمپینگ و کوهنوردی می توان از آن استفاده کرد و اوقات خوشی را به دست آورد و به وسیله آن در موقعیت های مختلف به استراحت و ایجاد اقامتگاه اقدام کرد. کسانی که به دنبال خرید تشک بادی کمپینگ یک نفره پاویلو عرض 99 می باشند همواره می توانند محصول را با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه مرکزی اینتکس ایران سفارش دهند.

 نوعخانگی ، سفری ، روی آب
 تحمل وزن 227 کیلوگرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل ضخیم
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ - 
ساک حمل ندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.9 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی و طبی
مناسب استفاده در خانه و سفر و کمپینگ
 قابلیت استفاده بر روی آب
ساختار ضخیم سه لایه
تحمل وزن بالا نسبت به بقیه تشک ها
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...