تشک بادی طبی دو نفره کمجا 64778

intex 64778

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان

تشک بادی طبی دو نفره کمجا 64778 سازگار ترین تشک بادی است که در مسافرت و گردش مورد استفاده افراد قرار می گیرد و قادر به رفع نیاز آن ها به داشتن سطحی طبی می شود. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده تشک بادی را مورد استفده قرار داد و از آن لذت برد. این محصول سطحی مواج و راحتی را ایجاد کرده است که در نتیجه بر روی آن کمر و ستون فقرات در بهترین موقعیت حضور داشته باشند و بتوان از بروز درد در این ناحیه جلوگیری نمایند. با این وجود است که بیش ترین میزان سازگاری را خواهد داشت و در نهایت می توان از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد. مزیتی مهم با خرید تشک بادی مد نظر ایجاد شده است که می تواند باعث راه اندازی سریع و آسان تشک بادی شود. وجود یک پمپ باد باطری خور که به راحتی و سرعت تولید باد می کند سبب شده است که با خرید محصول بتوان به راحتی آن را راه اندازی کرد و برای استفاده آماده کرد.

 این پمپ باد به خریداران بدون پرداخت هزینه جداگانه داده می شود تا تنها در این موارد از آن استفاده کنند. پمپ باد مد نظر دو کاره است که قابلیت مکش باد داخل بدنه را نیز دارد. از این رو می توان برای جمع آوری بدنه نیز از آن استفاده کرد. تشک بادی مد نظر بدنه ای با ظرفیت دو نفره دارد اما جزو محصولات کم عرض می باشد. به همین خاطر است که به عنوان یک تشک بادی کمجا استفاده می شود و می توان از وجود آن بهره مند شد. تشک بادی در مکان های مختلف مانند منزل و یا فضای باز در مسافرت و گردش استفاده می شود و قابلیت استفاده در داخل چادر مسافرتی را نیز دارد به این ترتیب افراد می توانند مطابق با سلیقه و موقعیت خود نسبت به استفاده کردن از این محصول اقدام نمایند. تشک بادی طبی دو نفره کمجا 64778 را از فروشگاه اینتکس ایران خریداری کنید و از آن بهره مند شوید.

 نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 250 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپباتری خور
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی و طبی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...