تشک بادی روی آب گرد رنگارنگ اینتکس

intex 57285

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
2,800,000
2,530,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب گرد رنگارنگ اینتکس بهترین گزینه برای روز های گرم تابستانی است که تفریحات مهیج آبی را رقم می زند و می توان به وسیله آن اوقات خوشی را تجربه نمود. این محصول خاص و منحصر به فرد دارای استاندارد های لازم می باشد که با توجه به هر یک از آن ها می توان با خیالی آسوده خرید محصول را انجام داد و برای استفاده در محیط آب های آرام آن را ترتیب داد. تشک بادی مد نظر مجموعه ای از باکیفیت ترین مواد اولیه است که سطحی طبی را نیز ایجاد کرده است تا در زمان قرار گیری بر روی آن احساس خوشایندی تجربه شود و بتوان بدون مشکل و دشواری از شرایط لذت برد.

قیمت خرید تشک بادی روی آب گرد رنگارنگ اینتکس جدید داشتن این محصول بی نظیر سبب شده است که افراد بتوانند به مسافرت و گردش نیز بروند و در آن جا بر روی سطح آب حضور داشته باشند. چرا که این محصول دارای قابلیت شناور ماندن و داشتن تعادل بر روی سطح آب می باشد و به داخل آن فرو نمی رود و می تواند بهترین اوقات را برای استفاده کنندگان رقم بزند. تشک بادی روی آب مد نظر رنگبندی شاد و متنوعی دارد که زیبایی چشمگیری را دارا می باشد که جلب توجه می کند و می توان با خیالی آسوده از آن استفاده کرد. با توجه به این که تحمل وزن بدنه بالا می باشد می توان آن را مناسب بزرگسال دانست که دارای سطحی بی عیب و نقص است و مواج بودن آن نیز مزیت های خاص خود را به دنبال دارد. در مجموع بزرگسالان به همراه خانواده و یا دوستان تا وزن 200 کیلوگرم می توانند بر روی این محصول حضور داشته باشند و از شرایط لذت ببرند و تفریحات خاصی را کسب نمایند. این محصول بی نظیر دارای طناب نجات نیز می باشد که به نوبه خود جزو مزیت های محصول است. چنانچه تمایل به خرید تشک بادی روی آب گرد رنگارنگ اینتکس دارید به نمایندگی اصلی اینتکس ایران مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

 نوع گرد
 قطر 201 سانتی متر
 ارتفاع 24 سانتی متر
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 ظرفیت 2 الی 3 نفر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 ضخامت بدنه 0.30 میلی متر
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپخیر
نوع پمپ -
 وزن 4.86 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای طناب نجات دور تا دور
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...