تشک بادی روی آب پنجره ای نارنجی اینتکس

intex 59895 orange

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
740,000 تومان

تشک بادی روی آب پنجره ای نارنجی اینتکس مناسب استفاده بر روی سطح آب های آرام به ویژه استخر می باشد که دارای بدنه ای مقاوم با قابلیت غیر قابل نفوذ است و سایر مزیت های لازم برای استفاده طولانی مدت را نیز دارد. این محصول کاربردی به راحتی حمل و جا به جا می شود و می توان آن را در مسافرت و گردش با خود به همراه داشت. به این ترتیب گزینه ای دلخواه برای تفریحات مهیج آبی است که با قیمت مناسب نیز به فروش می رسد تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند و بتوانند در روز های گرم تابستان از آن بهره مند شوند. سطح به دست آمده از این محصول مواج و طبی است به طوری که بدن در بخش کمر آرامش را حس می کند و می تواند افراد را در تایم طولانی بر روی خود نگه دارد. 

خرید تشک بادی روی آب پنجره ای نارنجی اینتکس باکیفیتاین محصول سبک می باشد و به دلیل خالی بودن از محتویات داخلی و پر شدن با باد به حالت شناور بر روی سطح آب در می آید و می تواند تعادل لازم را داشته باشد و در نهایت افراد را نیز بر روی خود حفظ کند تا آن ها نیز تعادل کافی برای قرار گیری بر روی سطح آب را داشته باشند. با توجه به این که تشک بادی روی آب بدنه ای شفاف دارد قابلیت مشاهده آب توسط استفاده کننده زمانی که بر روی آن قرار دارد مهیا می باشد و می توان از چنین جذابیتی لذت برد. تنوع در رنگبندی این محصول سبب شده است که افراد بتوانند با خیالی آسوده گزینه ای دلخواه با توجه به سلیقه خود را انتخاب کنند و خرید آن را نهایی سازند و برای تمامی تفریحات مهیج آبی در فصول گرم سال آن را مورد استفاده و بهره برداری قرار دهند. به منظور انتخاب و خرید آسان تشک بادی روی آب پنجره ای نارنجی اینتکس با قیمت مناسب و کیفیت بالا پیشنهاد می شود که با مراجعه به نمایندگی اصلی اینتکس ایران اقدام به خرید نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 تعداد دریچه باد 2 عدد
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 پنجره شفاف با قابلیت مشاهده زیر آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...