تشک بادی روی آب پنجره ای آبی اینتکس

intex 59895 blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
740,000 تومان

تشک بادی روی آب پنجره ای آبی اینتکس جدید ترین مدل تشک بادی روی آب می باشد که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است و می تواند مورد استفاده افراد بزرگسال قرار گیرد. این محصول مناسب استفاده در محیط آب های آرام می باشد که استخر مهم ترین محیط برای بهره مندی از این محصول است. تشک بادی روی آب مد نظر دارای وزن کم و قابلیت حمل آسان در حالت خالی بودن از باد می باشد که بدنه آن به صورت تاشو در می آید و می توان مورد حمل و جا به جایی قرار داد. در این صورت تشک بادی روی آب مد نظر در مسافرت و گردش به همراه افراد می باشد و در صورت مناسب بودن شرایط می توان نسبت به راه اندازی و استفاده از آن اقدام کرد.

خرید تشک بادی روی آب پنجره ای آبی اینتکس جدید به دلیل کم بودن وزن محصول و پر شدن از باد به صورت شناور بر روی سطح آب قرار می گیرد و دارای تعادل می باشد. افراد نیز با قرار گیری بر روی آن حالت شناور و معلق دارند و تعادل لازم را به دست می آورند تا به داخل آب فرو نروند و بتوانند از موقعیت بهره مند شوند. چنین شرایط برای تمامی افراد لذت بخش می باشد تا از هوای تازه لذت ببرند و از قرار گیری بر روی سطح آب بهترین بهره برداری را به عمل آورند. تشک بادی روی آب با رنگبندی متنوع و جذاب برای تمامی سلیقه ها انتخاب و خریداری می شود و می توان محصول بادی پر کاربردی باشد که رده سنی بزرگسال برای رفتن به مسافرت و گردش آن را مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند لحظات خوشی را تجربه نمایند. تشک بادی روی آب به راحتی راه اندازی می شود که راه اندازی آن توسط تمامی پمپ باد های موجود در بازار انجام می شود تا به سرعت در اختیار افراد قرار گیرد و برای آن ها کاربردی و منحصر به فرد باشد. چنانچه قصد خرید تشک بادی روی آب پنجره ای آبی اینتکس را دارید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 تعداد دریچه باد 2 عدد
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 پنجره شفاف با قابلیت مشاهده زیر آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...