تشک بادی روی آب هندوانه اینتکس

Intex 56283

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان

تشک بادی روی آب هندوانه اینتکس رنگی تیره و زیبا دارد که توجه خریداران را به خود جلب می کند. این تشک بادی برای استفاده توسط بزرگسالان ساخته شده است و متناسب با نیاز آن ها دارای مزیت می باشد. وزن کم بدنه و تو خالی بودن آن امکان قرار گیری شناور و معلق را ایجاد کرده است که در نهایت افراد را نیز بر روی خود حفظ می کند. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن این محصول اقدام کرد و از وجود آن لذت برد. سطح محصول دارای شیار بوده است که این شیار ها برای طبی شدن آن کفایت می کند. زمانی که سطح قرار گیری افراد طبی و راحتی باشد می توانند مدت زمان طولانی تری بر روی محصول قرار گیرند و از داشتن آن لذت ببرند. از این رو خسته نخواهند شد و راحت ترین موقعیت را تجربه می کنند. 

تشک بادی روی آب هندوانه اینتکستشک بادی مزیت غیر قابل نفوذ بودن را دارد و در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم می باشد. به همین خاطر است که موقعیت خود را برای مدت زمان طولانی حفظ می کند. کسانی که به سمت داشتن این محصول جذب می شوند باید نسبت به حفظ و نگه داری از محصول اقدام کنند. چرا که بدنه دارای حساسیت های مختلف است و نباید دچار سوراخ شدن و یا پارگی شود. چرا که با ایجاد چنین عواملی بدنه به داخل آب فرو می رود و دیگر تعادل لازم بر روی سطح آب را نخواهد داشت. اگر شما نیز جهت تفریحات آبی خود به تشک بادی روی آب هندوانه اینتکس و یا سایر نمونه های تشک بادی روی آب نیاز دارید می توانید به دسته بندی این محصول در وب سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های ثبت شده داخل سایت استفاده کرده تا کارشناسان فروش شما را راهنمایی نمایند.

نوع تفریحی
 قطر 196 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 ظرفیت 2 الی 3 نفر
 جنس بدنه وینیل رنگی
 تعداد دستگیره-
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 پمپ -
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب سنین بزرگسال
دارای سطح مواج
دارای طناب نجات
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...