تشک بادی روی آب نارنجی اینتکس intex 58890

intex 58890

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
33%
920,000
620,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب نارنجی اینتکس intex 58890 محصولی ساده و در عین حال محبوب است که با توجه به نوع ظاهر و با در نظر گرفتن وجود امکاناتی که دارد باعث شده تا به بهترین شکل ممکن بتوانید بتوانید دست به خرید و ثبت سفارش این محصول بزنید. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این کالا ساختاری شبیه به یک تشک را داراست که به صورت کاملا زیبا و جذاب می توانید از آن بر روی آب استفاده کرده و به استراحت و تفریح به صورت شناور بر روی آب های آرام بپردازید. از نظر نوع رنگ شما می توانید رنگ یکدست نارنجی را در طراحی این محصول مشاهده کنید که یک رنگ زیبا و جذاب بوده و به بهترین شکل ممکن پس از راه اندازی قابلیت استفاده را دارا خواهد بود. هم چنین دیگر نکته ای که باید در خصوص این تشک بادی روی آب به آن اشاره کنیم بحث ساختار داخلی این محصول است. در واقع شما می توانید طراحی شبکه ای متشکل از ساختاری شبیه به چندین لیوان را مشاهده کنید که در واقع این ظاهر زیبا باعث شده تا جلوه این محصول پس از باد کردن بسیار خاص باشد.

تشک بادی روی آب نارنجی اینتکس intex 58890 | اینتکس ایران

هم چنین باید اشاره کنیم که تشک بادی روی آب نارنجی اینتکس intex 58890 در ناحیه بالایی خود دارای یک عدد بالش بادی نیز می باشد که به بهترین شکل ممکن می توانید بر روی این محصول دراز کشیده و سر و گردن خود را هم بر روی این بالش بادی قرار دهید. در کنار این مسئله شما می توانید این مورد را هم مشاهده کنید که این محصول دارای دو عدد دریچه باد مجزا خواهد بود که یک دریچه بر روی ناحیه بالش بادی این محصول و یک دریچه دیگر بر روی بخش تشک قرار دارد که شما باید برای راه اندازی این محصول یک عدد پمپ باد به صورت مجزا تهیه نموده و اقدام به باد کردن این محصول کنید. قیمت مناسب و خوبی که این کالا از خود به جای گذاشته است هم از دیگر مواردی است که قطعا مشتریان را ترغیب به خرید خواهد کرد. با توجه به این مسائل هم اکنون امکان خرید این تشک بادی روی آب نارنجی از سایت اینتکس ایران فراهم خواهد بود.

خرید تشک بادی روی آب نارنجی مدل intex 58890 | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ -
نوع پمپ -
 وزن 1.35 کیلو گرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای طراحی فوق العاده
 سه رنگ متفاوت
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...