تشک بادی روی آب مدل مبل 56874

intex 56874

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
22%
2,100,000
1,640,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مدل مبل 56874 از سری محصولات اصل و اورجینال می باشد که بدنه ای جادار و راحتی دارد و می توان بر روی ان اوقات خوشی را سپری کرد. این محصول برای استفاده بر روی سطح آب های آرام طراحی شده است که توانایی ایجاد تعادل بر روی آب را دارد و می تواند افراد را نیز بر روی خود نگه دارد. با این وجود است که کسانی که به تفریحات آبی در محیط استخر ها تمایل دارند می توانند از تشک بادی مد نظر استفاده کنند و از داشتن آن لذت ببرند و راحتی زیادی را به دست آورند. چرا که بدنه با رویه مواج و راحتی ساخته شده است و می تواند بدن را در بخش ستون فقرات در موقعیت استاندارد و راحتی قرار دهد تا از آن بهره مند شده و بتوان از وجود آن لذت برد. از این رو تمامی خصوصیات لازم را دارد و به محصولی با قابلیت های زیاد و بدنه منحصر به فرد و مقاوم که سازگار ترین حالت را ارائه داشته است تبدیل شده است.

خرید تشک بادی روی آب مدل مبلی

با این شرایط تشک بادی روی آب خریداری می شود و در مسافرت و گردش نیز به راحتی در کنار افراد قرار می گیرد و می توان در صورت نیاز و وجود موقعیت به سرعت نسبت به راه اندازی آن اقدام کرد. این محصول با داشتن دریچه ورودی باد می تواند به پمپ باد متصل شود و شروع به راه اندازی کند. با این شرایط در کم ترین زمان تشک بادی روی آب آماده استفاده می شود و ساختاری مستحکم و مقاوم را به خود می گیرد و می تواند برای بهره مندی افراد در طی سال های زیاد نیز کاربرد داشته باشد. جنس بدنه مقاوم و ضخیم است که قابلیت غیر قابل نفوذ دارد به همین خاطر است که می توان از آن به راحتی استفاده کرد و دچار مشکل نشد. هر یک از کسانی که تمایل به خرید تشک بادی روی آب مدل مبل 56874 دارند می توانند به فروشگاه مرکزی اینتکس ایران مراجعه کنند و محصول را با قیمت مناسب سفارش دهند.

تشک بادی روی آب مبلی اینتکس مدل 56874

 نوع تفریحی
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه طرح چرم شفاف و رنگی
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ -
 نوع پمپ -
 وزن 3 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها قابل استفاده برای تمام سنین
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...