تشک بادی روی آب مدل ماهی

intex 58788

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
1,200,000
970,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مدل ماهی وزن کمی دارد و دارای قابلیت تاشو بودن می باشد. زمانی که بدنه خالی از باد است می توان آن را در بسته بندی با ابعاد کوچک قرار داد و با خود به محیط های مختلف هدایت کرد. اما این محصول در زمانی که راه اندازی شده نیز می باشد دارای وزن کم بوده است و در این حالت نیز افراد می توانند به راحتی آن را به همراه داشته باشند. تشک بادی روی آب مدل ماهی است و طرح ارائه شده برای آن سطحی به شکل ماهی می باشد. بنابراین در نظر افراد جذاب و منحصر به فرد بوده است. رنگبندی بدنه متنوع است و از تعداد رنگ زیاد و شاد تشکیل شده است. در محیط های آبی استفاده از محصولات جذاب و رنگارنگ سبب افزایش لذت استفاده کنندگان می شود و می تواند بهترین موقعیت را ایجاد سازد.

تشک بادی روی آب مدل ماهی تشک بادی روی آب مدل ماهی هم در محیط های کم عمق قابل استفاده است و هم در خشکی قادر به ایجاد سطحی طبی و راحتی بوده است که سبب بهره مندی از آفتاب و هوای تازه می شود. افراد می توانند این محصول را برای استفاده در فصول گرم سال تهیه و خریداری کنند و در نتیجه بهترین لذت را از آن به دست آورند. این تشک بادی برای استفاده در فصل گرما و قرار گیری در معرض اشعه آفتاب سازگاری دارد و می تواند برترین نمونه از وسایل تفریحی آبی باشد. خرید ایتشک بادی روی آب مدل ماهی از طریق سایت اینتکس انجام می شود. و یا شما می توانید به صورت حضوری و اینترنتی به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده تا نمونه های مشابه محصول را مشاهده و خرید لذت بخشی را تجربه نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 180 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1988 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...