تشک بادی روی آب مدل بستنی قیفی intex 58757

intex 58757

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
740,000
690,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مدل بستنی قیفی intex 58757 یکی دیگر از زیباترین انواع تشک بادی روی آب برای رده سنی بزرگسال بوده که با ساختاری جذاب و طول عمر بالا و تحمل وزن زیاد توسط کارخانه اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. تشک های بادی روی آب برای موارد تفریحی مورد استفاده قرار گرفته و طبیعتا به تعداد دفعات بالا راه اندازی و یا جمع اوری خواهند شد. به دلیل کیفیت بالایی این محصول داشته تعداد دفعات راه اندازی و جمع اوری کالا تاثیری بر استحکام و کیفیت بدنه آن نداشته و شما می توانید از این بابت کاملا آسوده خاطر باشید. در نظر داشته باشید وزن بدنه این تشک بادی روی آب تنها 1.6 کیلوگرم بوده و در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال کرده و به سادگی راه اندازی خواهد شد. به همین دلیل بوده که در زمان رفتن به سفر به راحتی می توانید تشک بادی روی آب مدل بستنی قیفی intex 58757 را به همراه ببرید. البته این وزن کم تاثیری بر کیفیت بدنه محصول نداشته و این تشک بادی روی آی قادر بوده وزنی بالغ بر 80 کیلوگرم را به راحتی بر روی خود تحمل کند. 

از این تشک بادی می توانید در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده و در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا تماس با دماهای مختلف آب استفاده کرده و لذت ببرید. چرا که جنس بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم انتخاب شده تا سال ها برای شما قابل استفاده گردد. بدنه اصلی این محصول ساختاری مواج با خطوط موازی داشته به همین دلیل بدن شما در زمان استفاده دچار تعریق نخواهد شد. زیرا این خطوط و ساختار مواج با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول یک تهویه مطبوع ایجاد خواهد کرد. برای خرید تشک بادی روی آب مدل بستنی قیفی intex 58757 می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به وب سایت اینتکس ایران مراجعه نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 178 سانتی متر
 عرض 81 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1600 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...