تشک بادی روی آب مدل بال فرشته

intex 58786

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان

تشک بادی روی آب مدل بال فرشته یکی دیگر از زیباترین انواع شناور بادی روی آب برای رده سنی بزرگسال بوده که توسط کارخانه اینتکس طراحی و با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار شده است. این شناور بادی روی آب محصولی متفاوت در مقایسه با سایر شناور های تک نفره که به دلیل طراحی منحصر به فرد و زیبایی که داشته توانسته در زمان کوتاهی به فروش بالایی دست یابد. ساختار ظاهری این محصول همانطور که از نام آن مشخص بوده از یک بال بزرگ فرشته گرفته شده که یک محیط ساده با ساختاری مواج در میانه آن تعبیه شده که این قسمت بستر اصلی مصرف کننده در زمان استفاده از کالا بر روی آب به شمار می رود. در دو سمت این بستر بال های فرشته با ترکیبی از رنگ های آبی تا بنفش در نظر گرفته که به زیبایی کالا می افزاید. در نظر داشته باشید بستر اصلی این محصول از مواج موازی و یک محیط مواج تشکیل شده تا علاوه بر ایجاد یک محل نرم و منعطف جهت استراحت شما از تعریق بدن در زمان استفاده به دلیل ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول جلوگیری به عمل می اورد.

تشک بادی روی آب مدل بال فرشته در دو سمت بال های خود و در بخش بالایی دارای دستگیره های پلاستیکی نیز بوده که جهت حفظ تعادل مورد استفاده قرار می گیرد. بدنه اصلی این شناور بادی روی آب زیبا از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم ساخته شده که سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی بوده و طول عمر بسیار بالایی دارد. چرا که تماس با دماهای مختلف آب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و مواردی از این دست موجب بروز آسیب در بدنه این شناور نخواهد شد. حداکثر تحمل وزن قابل تحمل این محصول 100 کیلوگرم بوده و برای حفظ طول عمر بالای آن توصیه می کنیم وزنی بیش از این مقدار به بدنه محصول وارد نگردد. برای خرید تشک بادی روی آب مدل بال فرشته می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

 نوع تفریحی 
 طول 216 سانتی متر
 عرض 155 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل طرح چرم
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
 پمپ خیر
 نوع پمپ  -
 وزن 3 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها قابل استفاده برای تمام سنین
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...