تشک بادی روی آب مدل بادبانی بست وی

bestway 43650

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,250,000 تومان

تشک بادی روی آب بادبانی بست وی بهترین گزینه برای حضور بزرگسال در محیط های آبی است که قادر به قرار گیری بر روی سطح آب می باشد و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را برای افراد رقم بزند. این محصول بی نظیر ساخت شرکت بست وی است و در ساخت خود بهترین مواد اولیه را به کار برده است و می توان با تکیه بر خصوصیات بی نظیری که دارد آن را به راحتی مورد خریداری قرار داد. تشک بادی روی آب مد نظر دارای ضخامت زیاد می باشد و ارتفاع بدنه در زمان قرار گیری در سطح زمین بلند است. به همین خاطر است که می توان بر روی آن احساس خوشایندی را تجربه نمود و راحتی و آرامش را کسب کرد.

خرید تشک بادی روی آب تکیه گاه دار بادی بزرگسال بست وی جدید این محصول رویه مواج دارد و بدن را در شرایط استاندارد و ایمن قرار می دهد و می تواند راحتی را برای افراد رقم بزند. همچنین علاوه بر استفاده بر روی سطح آب می توان از آن در خشکی نیز استفاده کرد و جهت استراحت و یا گرفتن حمام آفتاب از آن بهره برداری نمود. از این رو گزینه ای مناسب می باشد که هم طراحی زیبا و استاندارد دارد و هم دارای رنگبندی مطلوب می باشد و می توان بدون مشکل و محدودیت آن را برای رفتن به مسافرت و گردش با خود به همراه داشت. تشک بادی روی آب معرفی شده دارای تکیه گاه بادی نیز می باشد که در واقع بر روی بدنه بخشی بر آمده می باشد که شفاف و بی رنگ است و هم در ظاهر محصول جذابیت ایجاد می کند و هم می تواند تکیه گاهی برای استراحت افراد باشد. علاوه بر این موارد در محصول جالیوانی نیز وجود دارد تا در زمان نیاز آب و نوشیدنی در اختیار افراد باشد و بتوانند از آن استفاده کنند و دچار مشکل نیز نشوند. به این ترتیب راحتی را تجربه نمایند. کسانی که به دنبال انتخاب و خرید تشک بادی روی آب تکیه گاه دار بادی بزرگسال بست وی می باشند می توانند از طریق فروشگاه اینتکس ایران اقدام نمایند.

 نوع تفریحی
 طول 216 سانتی متر
 عرض117 سانتی متر
 ارتفاع 45 سانتی متر
 جنس بدنهپلی وینیل
 وزن 1 کیلوگرم
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب برای تمام سنین
دارای جا لیوانی
دارای دستگیره نگه دارنده
دارای تکیه گاه بادی و شفاف
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...