تشک بادی روی آب لوکس مشکی اینتکس

intex 58723

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
2,100,000
1,695,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب لوکس مشکی اینتکس از ساختاری شیشه ای و زیبا تشکیل شده است که تمامی افراد را به خود مجذوب می سازد و می تواند به جهت داشتن تفریحات آبی خاص مورد استفاده قرار گیرد. داشتن این محصول سبب رفتن به مسافرت و گردش می شود که امکان قرار گیری بر روی سطح آب را ایجاد می کند و می تواند برای افراد منحصر به فرد باشد. تشک بادی مد نظر برای رده سنی بزرگسال ساخته شده است و از سطحی مواج برخوردار می باشد تا با قرار گیری بر روی آن بتوان آرامش و راحتی را به دست آورد.

 ستون فقرات و کمر در زمان قرار گیری بر روی این محصول در موقعیت استاندارد قرار می گیرند و می توانند ایمن ترین حالت ممکن را داشته باشند و بتوانند ساعات خوشی را سپری کنند. این محصول بی نظیر و خاص وزن کمی دارد و به راحتی جا به جا می شود. همچنین بدنه ای توخالی دارد که باد داخل آن به وسیله پمپ باد تامین می شود. از این رو به راحتی و در کم ترین زمان راه اندازی نیز خواهد شد و بهترین موقعیت را برای افراد رقم می زند. با وجود بدنه ضد حساسیت افراد که دارای پوست حساس می باشند نیز می توانند بر روی آن حضور داشته باشند و دچار مشکل نشوند و در نهایت بتوانند ساعات خوشی را به دست آورند. تشک بادی روی آب شرایط دلخواهی دارد و دارای تعادل می باشد. در این صورت بدون هر گونه مشکل و دشواری می توان به استفاده کردن از این محصول اقدام نمود. به منظور خرید آسان تشک بادی روی آب لوکس مشکی اینتکس تنها می توان به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرد و خرید خود را نهایی نمود.

 نوع تفریحی
 طول 201 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 1.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب برای تمام سنین
دارای جا لیوانی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...