تشک بادی روی آب غول پیکر اینتکس

intex 56841

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,900,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب غول پیکر اینتکس یکی از کاربردی ترین تشک های بادی برای استفاده در سطح آب می باشد که با طراحی بی عیب و نقص روانه بازار شده است و توانایی های زیادی دارد. در ساختار این محصول تمامی بخش های ایمنی و استاندارد بودن لحاظ شده است که با توجه به آن ها می توان اوقات خوشی را تجربه نمود و از شرایط لذت برد. تشک بادی روی آب دارای تعادل زیادی می باشد که افراد را نیز بر روی خود حفظ می کند و می تواند سبب تشکیل بهترین موقعیت در بهترین شرایط شود. این محصول را می توان برای بزرگسال مورد استفاده و بهره برداری قرار داد که دارای بدنه ای بزرگ است و تحمل وزن بالا دارد. به طوری که افراد به همراه دوستان و یا خانواده خود بر روی آن قرار می گیرند و از شرایط لذت می برند.

خرید تشک بادی روی آب غول پیکر اینتکس باکیفیت این محصول دارای طناب اتصال دهنده در هر چهار سوی خود می باشد که قابلیت اتصال به تشک های بادی دیگر را دارد و می تواند محیط بزرگ با رویه طبی و مشبک را برای حضور در سطح آب های آرام ایجاد سازد. چنین محصولی به عنوان حرفه ای ترین محصول بادی شناخته می شود که دارای قیمت مناسب است و توانایی ایجاد شرایط دلخواه را دارد تا بتوان در تمامی تفریحات مهیج آبی در طول عمر بالا از آن لذت برد. راه اندازی محصول به وسیله انواع پمپ باد صورت می گیرد که در کم ترین زمان رخ می دهد. به طوری که پمپ باد به وسیله نازل مناسب به دریچه باد موجود در بدنه متصل می شود و باد تولید شده را وارد آن می کند و در نهایت به سرعت محصولی جهت بهره برداری آسان و سریع آماده می گردد. رنگ بدنه نیز متناسب با سلیقه کودکان است که دو رو نیز می باشد و جذابیت های زیادی را رقم می زند. افرادی که تمایل به خرید تشک بادی روی آب غول پیکر اینتکس دارند می توانند با ورود به سایت اینتکس ایران خرید را نهایی سازند.

نوع تفریحی
 طول 290 سانتی متر
 عرض 226 سانتی متر
 رنگ بندی دو رو طوسی و سبز
 تحمل وزن 300 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت بدنه 0.50 میلی متر
 تعداد طناب اتصال دهنده 4 عدد
 تعداد دریچه باد 2 عدد
 نوع رویه مشبک
 وزن محصول 9.15 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها دارای بدنه ضخیم و بادوام
 مناسب تمام سنین
 راه اندازی با تمامی پمپ های باد محصولات بادی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...