تشک بادی روی آب طرح گورخر bestway 41406

bestway 41406

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
240,000 تومان

تشک بادی روی آب طرح گورخر bestway 41406 محصولی بی نظیر و خاص است که شرکت بست وی آن را عرضه کرده و در تولید این محصول سعی کرده تا نهایت نوآوری و خلاقیت را ارائه دهد. در همین خصوص نیز باید اشاره کنیم که این کالا دارای بدنه ای بسیار زیباست که با بهره گیری از طرح گورخر و با رنگ های سفید و مشکی به صورت جذاب ارائه شده است که همین نکته در مرحله اول تفاوت این کالا با دیگر محصولات می باشد. این محصول دارای دو عدد دستگیره حمل در بخش های جلویی خود می باشد که باعث شده تا حمل و جا به جایی این محصول فوق العاده ساده و آسان باشد. در کنار این موارد این دو دستگیره باعث حفظ تعادل بیشتر این محصول شده است که قطعا مزیت خوب این کالا هم می باشد. هم چنین این تشک بادی روی آب دقیقا با ضخامت بسیار بالایی ارائه شده که این عامل سبب شده تا با کیفیت فوق العاده ای این کالا را در اختیار داشته باشید.

تشک بادی روی آب طرح گورخر bestway 41406

در کنار این موارد تشک بادی روی آب طرح گورخر bestway 41406 یک مزیت مهم دارد که دیگر محصولات مشابه این مورد را ارائه نداده اند و همین امر سبب شده تا فروش بالایی را به دست آورد. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول در بخش داخلی خود دارای یک سری چراغ LED می باشد که سبب شده تا این محصول در تاریکی شب جلوه ای جذاب را ارائه کند. هم چنین باید اشاره کنیم که رنگ های داخلی این محصول نیز قابلیت تغییر را داراست به گونه ای که رنگ بندی فوق العاده ای را می توانید مشاهده نمایید و از ناحیه زیرین این محصول قابلیت خاموش و روشن شدن را به راحتی دارا خواهید بود. در کنار این موارد قیمت فوق العاده ای که فروشگاه اینتکس ایران این محصول را ارئه کرده است باعث شده تا بتوانید با اطمینان خاطر خرید این محصول را به ثبت برسانید.

تشک بادی روی آب طرح گورخر bestway 41406

 نوع تفریحی
 طول 254 سانتی متر
 عرض 142 سانتی متر
 ارتفاع 122 سانتی متر
 جنس بدنه pvc رنگی
 وزن 2 کیلوگرم
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 پمپ -
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب برای بزرگسالان
دارای 3 محفظه باد
دارای چراغ های LED با قابلیت تعویض باتری
دارای دستگیره تعادل
دارای جا لیوانی
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...