تشک بادی روی آب طرح گل رز intex 58783

intex 58783

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
598,000 تومان

تشک بادی روی آب طرح گل رز intex 58783 جزو محصولاتی است که به دلیل طراحی جالب و شیکی که دارد باعث شده تا بتوانید به بهترین شکل ممکن دست به خرید این محصول زده و جلوه ای زیبا را بر روی آب خلق کنید. در همین رابطه باید اشاره کنیم که اولین ویژگی مورد نیاز برای خرید و انتخاب این محصول بحث ظاهری این کالاست. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که ظاهر اصلی این تشک بادی روی آب دقیقا با بهره گیری از طرح یک گل رز درشت و کامل شکل گرفته که قطعا پس از قرار گیری بر روی آب می تواند بهترین جلوه ممکن را در اختیار شما قرار دهد. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که این محصول دارای رویه مواج است که مزیت خوب و جالب این کالا به شمار رفته و باعث می شود تا ازروی این محصول به هیچ عنوان لیز نخورید. هم چنین این کالا با رنگ قرمز و زیبایی که دارد از فواصل دور هم قابل رویت خواهد بود و زیبایی استخر شما را دو چندان می کند.

تشک بادی روی آب طرح گل رز intex 58783 | اینتکس ایران

در کنار این موارد شما می توانید مشاهده کنید که تشک بادی روی آب طرح گل رز intex 58783 دارای دو عدد دستگیره برای حمل و نقل آسان این محصول و هم چنین حفظ تعادل این کالا بر روی آب می باشد که به بهترین شکل ممکن می توانید از این مزیت خوب محصول هم استفاده کرده و لذت ببرید. وزن خوب این محصول و مقدار سبکی که دارد باعث شده تا بتوانید به بهترین شکل ممکن دست به حمل و نقل این محصول زده و بدون نگرانی از بابت اشغال فضای زیاد از این محصول بهره مند شوید. دیگر خصوصیت خوبی که این کالا دارد بحث تحمل وزن زیاد این تشک بادی روی آب است که از این حیث هم مزیت خوبی به شمار خواهد رفت. با در نظر گرفتن تمامی این ویژگی ها هم اکنون خرید و ثبت سفارش این محصول را از سایت فروشگاه اینتکس ایران می توانید به ثبت برسانید.

خرید تشک بادی روی آب طرح گل رز | اینتکس ایران

نوع تفریحی
 طول 145 سانتی متر
 عرض 142 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین بالای 15 سال
 دارای نشیمنگاه مواج
 دارای 2 دستگیره برای حفظ تعادل
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...