تشک بادی روی آب طرح گاو bestway 43401

bestway 43401

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
295,000 تومان

تشک بادی روی آب طرح گاو bestway 43401 کالایی است که جزو محصولات جدید و تولید 2022 شرکت بست وی به شمار رفته و همین ویژگی هم باعث شده تا بتوانید یک محصول لوکس و در عین حال جدید را در اختیار داشته باشید. کیفیت بالای بدنه این محصول در کنار بسته بندی و رنگ بندی اصلی محصول همگی از خصوصیات جذاب این تشک بادی روی آب به شمار می رود. با در نظر گرفتن این مقدمه حال باید به بررسی تمامی خصوصیات این محصول فوق العاده بپردازیم. در ابتدا باید عنوان کنیم که این محصول ظاهری شبیه به گاو اسپانیایی دارد که در دو بخش کناری این محصول شاخ های بزرگ و بلند این کالا به وضوح قابل رویت است که همین عامل باعث شده تا پس از قرار گیری بر روی آب یک جلوه فوق العاده را بتوانید مشاهده نمایید. علاوه بر این ها رنگ های شاد و جذاب بر روی این محصول هم یکی دیگر از خصوصیات بی نظیر این تشک بادی روی آب به شمار می رود که هر سمت از این محصول را می توانید با یک رنگ زیبا و در عین حال فوق العاده مشاهده کنید.

تشک بادی روی آب طرح گاو bestway 43401 | اینتکس ایران

به جز این مورد شما باید به این نکته هم توجه کنید که تشک بادی روی آب طرح گاو bestway 43401 دارای دارای سطح شیاردار است که یک سری خطوط موازی بر روی بدنه اصلی این کالا قرار گرفته و همین عامل هم یکی از خصوصیات مهم و دیدنی این محصول به شمار می رود. به جز این مسئله باید اشاره کنیم که بخش بالایی این تشک بادی روی آب هم به گونه ای است که دارای یک بالش بادی بوده و در واقع سطح این ناحیه بلندتر از بقیه نقاط این کالاست و فرد می تواند با خیالی راحت و آسوده سر و گردن خود را هم در این بخش قرار داده و در واقع با آسودگی خاطر سر و گردن خود را هم بر روی این ناحیه قرار دهد. وزن کم این محصول در کنار تحمل وزن بالا و هم چنین کیفیت بدنه فوق العاده ای که این تشک بادی روی آب داراست همگی از نقط مثبت این کالا به شمار رفته و در خرید این محصول اثرگذار خواهد بود. با توجه به این توضیحات امکان خرید تشک بادی روی آب طرح گاو با قیمت عالی و ارزان از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما فراهم خواهد بود.

خرید تشک بادی روی آب طرح گاو bestway 43401 | اینتکس ایران

 نوعتفریحی
 طول 257 سانتی متر
 عرض 239 سانتی متر
 تحمل وزن 120 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 500 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...