تشک بادی روی آب طرح کاپ کیک intex 58770

intex 58770

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
629,000 تومان

شناور بادی روی آب کاپ کیک محصولی ایده آل برای تمام سنین است که به دلیل ظاهر و طراحی کاپ کیک و زیبایی که کمپانی اینتکس برای این محصول در نظر گرفته باعث شده تا مشتریان بتوانند با هر سن و سالی که دارند این کالا را خریداری کرده و لذت ببرند. رویه مواج و طرحدار این محصول در کنار راحتی در راه اندازی و بدنه ضخیم و باکیفیت این شناور بادی از مهم ترین خصوصیات این محصول به شمار می رود.


تشک بادی روی آب طرح کاپ کیک intex 58770 را هم می توان جز محصولات خلاقانه شرکت اینتکس نامگذاری کرد که به بهترین شکل ممکن طراحی شده و جلوه ای فوق العاده زیبا و با ظرافت را دارا می باشد که این عامل باعث شده تا افرادی که قصد خرید یک تشک بادی روی آب را دارند و به دنبال خلاقیت در ظاهر محصول خود می گردند هم بتوانند با خیالی راحت اقدام به خرید و انتخاب این محصول کنند. در همین رابطه باید در ابتدا اشاره کنیم که نحوه نامگذاری این محصول نیز دقیقا به همین صورت است که ظاهری شبیه به کاپ کیک داشته و به اصطلاح دیگر یک کیک فنجانی می باشد که رنگ های شاد و جذاب استفاده شده در این محصول است که ظاهر زیبای این کالا را در بر گرفته است. بخش های کناری این محصول دارای یک سری شیار می باشد که از سادگی ظاهر این محصول را خارج کرده است.

تشک بادی روی آب طرح کاپ کیک intex 58770 | اینتکس ایران

به جز این موارد شما می توانید مشاهده کنید که رویه اصلی این محصول به صورت شیاردار شکل گرفته است که این عامل باعث شده تا فرد استفاده کننده از این محصول از روی آن لیز نخورده و بتواند در یک حالت عالی از این کالا استفاده کند. هم چنین ابعاد این محصول هم به گونه ای است که یک نفر بزرگسال به صورت دراز کش می تواند با خیالی راحت از این کالا بهره مند شود که مزیت بزرگ ظاهری این محصول هم به شمار خواهد رفت. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که این محصول دارای تحمل وزن 100 کیلو گرمی می باشد که می توانید بدون نگرانی از این محصول استفاده کرده و لذت ببرید. با توجه به این توضیحات اگر قصد خرید یک محصول دیدنی با رنگ بندی و ساختار زیبا را دارید ، قطعا خرید تشک بادی روی آب کاپ کیک اینتکس را از سایت نمایندگی اینتکس ایران را به شما پیشنهاد می کنیم.

خرید تشک بادی روی آب طرح کاپ کیک | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 طول 142 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1350 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...