تشک بادی روی آب طرح پری دریایی

bestway 43413

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
620,000 تومان

تشک بادی روی آب طرح پری دریایی محصولی است که از نظر نوع طراحی و ساختار به گونه ای شکل گرفته که قطعا شبیه به آن را هیچ یک از شرکت های تولید کننده محصولات بادی ارائه نداده اند. شرکت بست وی در سال 2022 این محصول زیبا و جذاب را تولید و عرضه کرده است که قطعا جزو محصولات پر فروش و پرطرفدار نیز به شمار رفته و همین ویژگی باعث شده تا افرادی که به دنبال یک کالای جدید و زیبا هستند بتوانند با خیالی راحت و آسوده خرید این محصول را به ثبت برسانند. در همین رابطه در ابتدا باید اشاره کنیم که این محصول همان طور که در تصاویر نیز قابل رویت است ساختاری شبیه به پری دریایی دارد که این عامل باعث زیبایی این محصول گردیده است. به جز این مسئله باید عنوان کنیم که رویه اصلی این تشک روی آب بادی به صورت شیاردار و کاملا طبی طراحی و تولید شده است که این عامل سبب شده تا همه افراد بالای سه سال بتوانند از این محصول نرم ، راحت و در عین حال طبی استفاده کرده و لذت ببرند.

تشک بادی روی آب طرح پری دریایی | اینتکس ایران

مسئله مهم دیگر در خصوص تشک بادی روی آب طرح پری دریایی بحث بهره مندی از بالش بادی در ناحیه بالایی این محصول است که قطعا ویژگی خوبی هم به شمار می رود. شما می توانید سر و گردن خود را به ساده ترین شکل ممکن بر روی این بخش قرار داده و از این محصول در راحت ترین شرایط ممکن استفاده کنید. به جز این مسئله شما می توانید جذابیت رنگ بندی این تشک روی آب را هم به زیبایی هر چه تمام تر ببینید. در واقع این کالا بدنه ای طوسی رنگ و شفاف دارد که در برخورد با تابش نور خورشید شما می توانید رنگ های زیبا را بر روی این کالا مشاهده کرده و درخشان بودن آن را به راحتی ببینید. این ویژگی ها باعث شده تا این تشک بادی روی آب بست وی یک کالای لوکس و خاص به شمار رود. هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این تشک بادی روی آب زیبا از طریق سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما عزیزان فراهم می باشد.

خرید تشک بادی روی آب طرح پری دریایی | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 طول 193 سانتی متر
 عرض 101 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 400 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...