تشک بادی روی آب طرح هات داگ intex 58771

intex 58771

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
23%
630,000
490,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک روی آب هات داگ یک محصول زیبا و مهیج است که عاشقان فست فود این محصول را هم دوست خواهند داشت. طراحی این شناور روی آب هات داگ برگرفته از طرح ساندویچ هات داگ است که شرکت اینتکس جزئیات فوق العاده ای را در طراحی این محصول در نظر گرفته و سعی کرده تا به زیباترین شکل ممکن ساختار یک ساندویچ را پیاده سازی کند. شیاردار بودن محصول در کنار سادگی در راه اندازی و بهره مندی از دستگیره حفظ تعادل را می توان مهم ترین ویژگی های این شناور هات داگ جذاب در نظر گرفت.


تشک بادی روی آب طرح هات داگ intex 58771 از سری تشک های بادی روی آب خلاقانه و مهیجی است که باز هم با بهره گیری از طرح های فست فود شرکت اینتکس این محصول را تولید و عرضه کرده است. شما این مزیت را در اختیار دارید که پس از راه اندازی کامل این محصول ، یک شناور با ظاهر هات داگ را در اختیار داشته باشید که قطعا مزیت بزرگ این کالا به شمار می رود و از نظر ظاهری پس از قرار گیری بر روی آب شما یک شناور ساندویچ هات داگ زیبا را در اختیار خواهید داشت! طراحی این محصول به گونه ای است که شما می توانید به بهترین شکل ممکن از یک کالای فوق العاده بهره ببرید. هم چنین رویه اصلی این محصول نیز دارای یک سری خطوط موازی می باشد که باعث شده تا سطح اصلی این محصول به صورت کاملا طبی و زیبا در اختیار شما قرار گیرد. هم چنین این کالا دارای دو عدد دستگیره حمل و نقل در ناحیه جلویی می باشد که باعث شده تا شما بتوانید این محصول را به صورت ساده جا به جا کرده و هم چنین تعادل خود را هم به صورت کامل حفظ کنید.

تشک بادی روی آب طرح هات داگ intex 58771 | اینتکس ایران

از نظر جنس کیفیت و بدنه نیز تشک بادی روی آب طرح هات داگ intex 58771 دارای بدنه ای ضخیم بوده و از نوع وینیل شکل گرفته است که با خیالی راحت می توانید بدون نگرانی سفارش این محصول را ثبت کنید. دیگر مسئله ای که باید در رابطه با این تشک بادی روی آب به آن اشاره کنیم بحث وزن کم این محصول و قابلیت راه اندازی آسان این محصولات است که به وسیله یک عدد پمپ می توانید در بازه زمانی کوتاه اقدام به راه اندازی این محصول کنید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این کالا قابلیت استفاده بزرگسالان با تحمل وزن 100 کیلو گرم را هم داراست که مزیت خوب این محصول به شمار می رود. با توجه به این توضیحات شما میتوانید با آسودگی خاطر خرید و ثبت سفارش این تشک بادی روی آب را از سایت فروشگاه اینتکس ایران به ثبت برسانید.

خرید تشک بادی روی آب طرح هات داگ | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 طول 173 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین بزرگسال
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...