تشک بادی روی آب طرح موهیتو intex 58778

intex 58778

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
820,000 تومان

تشک بادی روی آب طرح موهیتو intex 58778 جزو محصولات و تشک های بادی روی آب جذابی است که با توجه به نوع طراحی و ظاهری که دارد بیشتر میان افراد مختلف محبوب و پرطرفدار شده است. از این حیث باید اشاره داشته باشیم که این محصول این مزیت را در اختیار شما قرار می دهد که به بهترین شکل ممکن بر روی آب قرار گرفته و شناور بمانید و از ظاهر فوق العاده این محصول نیز بتوانید نهایت بهره را ببرید. شیوه طراحی این محصول به گونه ای است که شما می توانید یک لیوان موهیتو را به زیبایی هر چه تمام تر شاهد باشید که قطعا همین مسئله باعث می شود تا یک کالای دیدنی را در اختیار داشته باشید. هم چنین این نکته بسیار مهم است که در همین طراحی ظرافت فوق العاده ای قابل مشاهده است که نقطه قوت این محصول هم به شمار خواهد رفت.

تشک بادی روی آب طرح موهیتو intex 58778 | اینتکس ایران

در کنار این موارد باید اشاره کنیم که تشک بادی روی آب طرح موهیتو intex 58778 دارای بدنه مواج بوده و بر روی این بدنه نیز یک سری خطوط موازی هم قرار گرفته است که باعث شده تا به بهترین شکل ممکن بتوانید از این کالا استفاده کنید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این محصول در ناحیه بالایی خود به گونه ای شکل گرفته که از آن به عنوان بالش بادی این تشک بادی روی آب هم می توان نام برد. در کنار این مسائل وجود بدنه ضخیم و با کیفیت در کنار شیوه راه اندازی ساده این محصول هم از دیگر خصوصیات جذاب این شناور بادی به شمار می رود. برای راه اندازی بهتر این محصول نیز شما باید سعی کنید که به سادگی یک عدد پمپ باد مجزا را خریداری کنید تا بتوانید به وسیله آن در یک بازه زمانی کم این تشک بادی روی آب را راه اندازی کنید. با در نظر گرفتن این ویژگی ها هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این محصول از سایت فروشگاه اینتکس در ایران برای شما فراهم خواهد بود.

خرید تشک بادی روی آب طرح موهیتو مدل intex 58778 | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 طول 168 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 1.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 پمپ - 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
بدنه مستحکم
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...