تشک بادی روی آب طرح صدف شاین دار Intex 57257

Intex 57257

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,550,000 تومان

تشک بادی روی آب طرح صدف شاین دار Intex 57257 نمونه ای کامل و فانتزی از تشک های بادی روی آب است که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده و در فروشگاه اینتکس به فروش می رسد و همچنین به دلیل طراحی بی نظیر و جدید خود، فروش بالایی را تجربه کرده و از استقبال بالایی نیز برخوردار شده و همانطور که به این موضوع اشاره شد این استقبال بالا به دلیل کیفیت و طراحی ظاهری محصول است که مورد توجه خریداران و علاقه مندان به این نوع محصولات بادی واقع شده و توانسته فروش خوبی را پشت سر بگذارد. لازم به ذکر است که این تشک بادی روی آب همانطور که از تصاویر آن پیداست دارای طراحی بسیار زیبا و شفافی می باشد که این طراحی در نگاه اول چشم ها را به خود خیره خواهد کرد چرا که در مقایسه با سایر محصولات بادی مشابه این نوع طراحی بسیار خاص بوده و مدل های زیادی با این سبک طراحی نشده اند. 

همانطور که قابل مشاهده است بدنه ی این محصول به صورت شفاف و شاین دار براق ساخته شده که بسیار با جزئیات و زیبا روی آن کار شده و به همین دلیل شما هنگام استفاده از آن حس خوبی را تجربه خواهید کرد. همچنین این محصول قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های بادی را داراست که شما می بایست به سادگی یک پمپ باد را به صورت مجزا تهیه کرده و از آن در جهت راه اندازی هر چه ساده تر این محصول استفاده کنید. البته باید اشاره داشته باشیم که این کالا می تواند تا 180 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کند که نقطه قوت این محصول کابردی به شمار خواهد رفت. با توجه به این توضیحات و با در نظر گرفتن زیبایی های ظاهری تشک بادی روی آب طرح صدف شاین دار Intex 57257 هم اکنون خرید آن از طریق شرکت اینتکس امکان پذیر است. 

 نوع مستطیلی
 طول 191 سانتي متر
 عرض 175 سانتي متر
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 3550 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها دارای دو بالشت رنگی
 مناسب تمام سنین
دارای بالش سرخود
 دارای دو رنگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...