تشک بادی روی آب طرح سیب زمینی intex 58775

intex 58775

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان

تشک بادی روی آب طرح سیب زمینی intex 58775 جزو کالاهایی است که شرکت اینتکس سعی کرده تا با ظرافت و دقت فراوان به بهترین شکل ممکن این محصول را طراحی و عرضه کند تا ساختاری شبیه به سیب زمینی سوخاری را داشته باشد. در واقع ظاهر این محصول به قدری زیباست که علاقه مندان به سیب زمینی و فست فود به خوبی می توانند با این محصول ارتباط برقرار کرده و دست به خرید و ثبت سفارش این کالا بزنند. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که رنگ های زرد ، قرمز و سفید استفاده شده در این محصول ترکیب رنگی فوق العاده ای را خلق کرده است که قطعا نقطه قوت طراحی این تشک بادی روی آب هم به شمار می رود. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که از نظر ساختار این محصول دارای یک سری خطوط موازی هم می باشد که باعث شده تا سطح این محصول به صورت طبی و نرم و راحت شکل گرفته و همه سنین بتوانند به بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده کنند.

تشک بادی روی آب طرح سیب زمینی intex 58775 | اینتکس ایران

در کنار این موارد باید اشاره داشته باشیم که تشک بادی روی آب طرح سیب زمینی intex 58775 در یک باکس کوچک با وزن سبک عرضه گردیده که قطعا حمل و نقل این کالا قبل از راه اندازی کاری ساده و آسان خواهد بود. هم چنین باید اشاره کنیم که این تشک بادی روی آب قادر است تا 100 کیلو گرم وزن را هم به ساده ترین شکل ممکن بر روی خود تحمل کند که مزیت مهم این محصول هم به شمار می رود. در کنار این مسئله شما می توانید مشاهده کنید که ضخیم بودن بدنه تشک بادی روی آب طرح سیب زمینی intex 58775 هم جزو دیگر ویژگی های مثبت و جذاب این محصول به شمار می رود که نگرانی شما را قطعا کم خواهد کرد. با در نظر گرفتن این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این محصول از سایت نمایندگی اینتکس ایران برای شما فراهم خواهد بود.

خرید تشک بادی روی آب طرح سیب زمینی مدل intex 58775 | اینتکس ایران

 نوع مستطیلی
 طول 175 سانتی متر
 عرض 132 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 2 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...