تشک بادی روی آب طرح تخته شنا Intex 58152

Intex 58152

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
955,000 تومان

تشک بادی روی آب طرح تخته شنا Intex 58152 ساخت شرکت اینتکس است و با خصوصیات منحصر به فرد اماده خرید شما عزیزان می باشد. این محصول کاربردی و خاص را می توان به راحتی مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. چرا که بدنه دارای قابلیت های مختلف است و می تواند با داشتن سطح کشیده و منحصر به فرد به منظور استفاده در آب های آرام مد نظر قرار گیرد. افراد زیادی تمایل به داشتن این محصول دارند چرا که ساختاری ساده دارد و از قیمت ارزان برخوردار می باشد. به همین خاطر است که تمامی علاقه مندان قادر به خریداری آن هستند و می توانند از آن بهره مند باشند. 

تشک بادی سطحی مواج دارد که برای قرار گیری بر روی آن مشکلی شامل حال افراد نمی شود. این محصول به عنوان تخته شنا نیز شناخته شده است و می تواند با داشتن بدنه ای با جنس وینیل بالاترین میزان کیفیت را از خود نشان دهد. به دلیل بالا بودن کیفیت بدنه طول عمر بالا نیز نصیب این محصول شده است که می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. علاقه مندان به داشتن این نمونه از محصولات بادی می توانند با خیالی آسوده آن را در تمامی تفریحات آبی خود استفاده کنند و از آن در آب های آرام و خروشان بهره ببرند. چنانچه تمایل و قصد خرید تشک بادی روی آب طرح تخته شنا Intex 58152 را دارید که با آن بتوانید ساعات خوشی را در محیط های آبی بگذرانید می توانید به فروشگاه محصولات بادی ایران اینتکس مراجعه نمایید.

نوع بیضی
 طول 178 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 12 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ-
نوع پمپ پمپ دستی
 وزن 1.2 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 تولید شده در طرح های مختلف
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...