تشک بادی روی آب طرح بطری Rose

crivit rose

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
690,000 تومان

تشک بادی روی آب طرح بطری Rose جدید و خاص برای استفاده علاقه مندان به تفریحات آبی ساخته شده است که مناسب رده سنی بزرگسال می باشد و دارای بدنه ای بزرگ و جادار است. به طوری که می توان با خیالی آسوده بر روی آن قرار گرفت و به تفریحات آبی پرداخت. وزن محصول سبک است و به دلیل تو خالی بودن می توان آن را به راحتی حمل و جا به جا نمود. همچنین به دلیل کم وزن بودن و پر بودن از باد حالت شناور و معلق دارد و این حالت را برای استفاده در طول عمر بالا خواهد داشت. داشتن تشک بادی روی آب مد نظر که طراحی جدیدی دارد و مناسب ترین گزینه برای علاقه مندان می باشد لذت حضور در محیط های آبی را ایجاد می کند.

 تا تمامی کسانی که به دنبال خرید این محصول می باشند اوقات خوشی را کسب کنند و از آن لذت ببرند. این محصول بدنه ای ضد حساسیت دارد که ضخامت زیادی را شامل شده است و دارای قابلیت غیر قابل نفوذ بودن می باشد. به این ترتیب تمامی مزیت های ممکن را دارد و می تواند مورد استفاده افراد در طولانی مدت قرار گیرد. رنگ بندی این گزینه از تشک های بادی جذاب است تا مورد پسند عده زیادی قرار گیرد و در نهایت بتوان با خیالی آسوده از وجود آن بهره مند شد و از داشتن آن لذت برد. از آن جایی که محصول دارای قابلیت راه اندازی آسان می باشد می توان آن را به مکان مورد نظر هدایت کرد و سپس به وسیله پمپ باد دستی به راه اندازی آن اقدام نمود و از داشتن آن استفاده کرد. خرید تشک بادی روی آب طرح بطری Rose از فروشگاه مرکزی اینتکس ایران صورت می گیرد و می توان از آن لذت برد.

 نوع تفریحی
 طول 190 سانتی متر
 عرض 83 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 2 کیلوگرم
 شرکت سازنده Crivit آلمان
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 ساختار شفاف و زیبا
 دارای دو دریچه باد مجزا
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...