تشک بادی روی آب طرح بستنی قیفی Intex 58762

Intex 58762

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
720,000 تومان

تشک بادی روی آب طرح بستنی قیفی Intex 58762 یکی از زیبا ترین و جذاب ترین تشک های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد. این تشک بادی روی آب از تولیدات جدید این شرکت محسوب می گردد که از طرفداران بسیاری برخوردار بوده و دارای جنس و دوام مناسب نیز می باشد. این تشک بادی طرح بستنی که از سری محصولات جدید کمپانی اینتکس است، دارای طراحی بسیار مدرن و حرفه ای بوده است که قابل استفاده تفریحات آبی بر روی آب های آرام، استخر ها و حتی سد ها باشد. گفتنی است که بدنه این محصول از لایه های فوق العاده ضخیم و مقاوم وینیل ساخته شده است که در برابر فشار و ضربه مقاومت خوبی دارد و در مدت زمان طولانی قابل استفاده می باشد البته با این وجود لازم است از فشار آوردن به یک نقطه از بدنه این محصول خودداری نمایید و ایمنی آن را نیز در نظر بگیرید.

 این محصول دارای تحمل وزن 90 کیلوگرمی بوده که تحمل وزن مناسبی برای استفاده یک نفر به شمار می آید. این تشک شناور روی آب دارای رنگ بدنه قرمز، صورتی،  زرد و سفید می باشد که رنگ بندی بسیار شاد و جذاب بر روی آب به شمار می آید. طول و عرض این تشک طبق استاندارد های موجود در شرکت اینتکس برای استفاده افراد با سنین بالای 6 سال مناسب بوده است. بنابراین در صورت تمایل به خرید تشک بادی روی آب طرح بستنی قیفی Intex 58762 با شماره تلفن های موجود در سایت اینتکس تماس حاصل فرمایید.

نوع تفریحی
 طول 224 سانتي متر
 عرض 107 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1600 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...